Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 1375L KM 2+350 do 3+350 Al. Wojska Polskiego w Łukowie

POWIAT ŁUKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 2020
  • Data zamieszczenia: 2023-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT ŁUKOWSKI
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 2020
    REGON: 711581825
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 1375L KM 2+350 do 3+350 Al. Wojska Polskiego w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1375L KM 2+350 do 3+350 Al. Wojska Polskiego w Łukowie.2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę 1-kilometrowego odcinka dwujezdniowej drogi powiatowej nr 1375L Al. Wojska Polskiego w Łukowie, mającą na celu dostosowanie do obowiązujących przepisów parametrów technicznych drogi powiatowej klasy głównej będącej w złym stanie technicznym, w zakresie zdolności do przenoszenia dopuszczalnych obciążeń, równości podłużnej i poprzecznej, właściwości przeciwpoślizgowych, prawidłowego odwodnienia pasa drogowego, oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń BRD. Zakres działań obejmuje wymianę nawierzchni, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz modernizację istniejących dróg dla pieszych i rowerów.Szczegółowy zakres robót obejmuje:• frezowanie nawierzchni o średniej grubości 5 cm• wykonanie połączenia międzywarstwowego• wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z mieszanki AC 11S dla ruchu KR 3-6• wymianę nawierzchni dróg dla pieszych i rowerów z kostki betonowej na nawierzchnię asfaltową gr. 4 cm, na podbudowie z kruszywa niezwiązanego• przełożenie nawierzchni fragmentu istniejącego chodnika• wykonanie oznakowania poziomego i uzupełnienie oznakowania pionowegoSzczegółową lokalizację i zakres przedmiotu zamówienia określają:• plan zagospodarowania terenu• przekrój normalny• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:• Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót - załącznik nr 9 do SWZ• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 (słownie złotych: dziesięć tysięcy)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze 68 9206 0009 0004 9386 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. W tytule przelewu należy wpisać: wadium do postępowania AZ.262.16.20236. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym przez upoważnionego wystawcę dokumentu i powinno zawierać:- nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków”.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;- kwotę gwarancji/poręczenia;- termin ważności gwarancji/poręczenia;- zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium , w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi wykonanej w technologii mas bitumicznych;b) w zakresie kwalifikacji zawodowych Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie drogi wykonanej w technologii mas bitumicznych – osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót.Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ważne zaświadczenie o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z treścią art. 12 ust. 2 i ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach