Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym. Etap I - zaprojektowanie i budowa sali sportowej ze sklepem socjalnym

Gmina Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 855-22-73 , fax. +48 (81) 855-20-16
  • Data zamieszczenia: 2023-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 855-22-73, fax. +48 (81) 855-20-16
    REGON: 431019388
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym. Etap I - zaprojektowanie i budowa sali sportowej ze sklepem socjalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym. Etap I - zaprojektowanie i budowa sali sportowej ze sklepem socjalnym” na działkach nr ewid. 41/11 i 43/6, położonych przy ul. Szkolnej w Lubartowie w obrębie 11 – Łąkowa. Zamówienie obejmuje wykonanie dwóch zadań:a) opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową wraz z zagospodarowaniem terenu działek.b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, polegających na budowie budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową, wraz z zagospodarowaniem terenu działek i infrastrukturą towarzyszącą.2) Zakres poszczególnych zadań: a) Zadanie I obejmuje:a. opracowania koncepcji programowo-przestrzennej obiektów z zagospodarowaniem w/w działek oraz przedstawienia czterech wizualizacji pokazujących bryłę budynku oraz całościowe zagospodarowanie działki oraz min. czterech pokazujących wnętrze sali sportowej i uzgodnienia całości z Zamawiającym, a po uzgodnieniu przekazanie informacji o szacowanych kosztach robót budowlanych i kosztach opracowania dokumentacji dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiciem na koszty realizacji poszczególnych etapów (etap opracowania dokumentacji projektowej i etap realizacji inwestycji)b. przeprowadzenia wizji lokalnej na działkach inwestycji z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,c. opracowania mapy do celów projektowych.b) Zadanie II obejmuje: a. uzyskanie od gestorów sieci warunków przyłączeniowych,b. uzyskania zgód właścicieli nieruchomości sąsiednich na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,c. bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym,d. uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, ekspertyz, decyzji i badań niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,e. opracowania projektu budowlanego budynku sali sportowej z częścią usługowo-handlową wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w wymaganych branżach w zakresie zgodnym z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją,f. przedłożenia opracowanego w/w projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia jego ostatecznej wersji,g. przygotowania wniosku i uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w/w obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą,h. opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,i. przeniesienia praw autorskich do opracowań wykonanych w ramach realizacji niniejszej umowy na Zamawiającego,j. sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,k. przejęcia od Zamawiającego placu budowy,l. zgłoszenia rozpoczęcia w/w robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, m. wykonania wszelkich robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia n. i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń Wykonawcy,o. wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,p. zapewnienia kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, a w razie konieczności nadzoru archeologicznego przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane,q. zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej,r. prowadzenia dokumentacji budowy,s. zagospodarowania oraz uporządkowania działek inwestycji i terenów przyległych, jeżeli były też użytkowane w trakcie budowy,t. opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,u. przeprowadzenia wymaganych pomiarów, prób, badań i sprawdzeń oraz opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych,v. zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub adnotacji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach