Przetargi.pl
Roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne przy budynku Urzędu Miejskiego w Zakroczymiu

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne przy budynku Urzędu Miejskiego w Zakroczymiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo modernizacyjnych wewnętrznych oraz zewnętrznych przy budynku Urzędu Miejskiego w Zakroczymiu, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym. 2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Wykazie stolarki, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ, 3. Zakres robót obejmuje: 1) Wymianę istniejącej stolarki aluminiowej z zakresem otwieralności na zewnątrz: a) Wykucie z muru ościeżnic stalowych , b) Drzwi dwuskrzydłowe z kształtowników aluminiowych - profil zimny - oszklone szkło bezpieczne, pochwyt, samozamykacz, dwa zamki drzwi wewnętrzne, c) Drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną systemu PI 50, pochwyt, oszklone szkło bezpieczne P2 ,samozamykacz, dwa zamki –drzwi zewnętrzne, d) Witryny aluminiowe profil zimny nad drzwiami wewnętrznymi, e) Witryny aluminiowe profil z wkładka termiczna szyba bezpieczna P2. 2) odnowienie portalu wejściowego od zewnątrz prace polegać maja na uzupełnieniu szpachlowania, zagruntowaniu i pomalowaniu farbami silikonowymi tego fragmentu elewacji: a) Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych, b) Gruntowanie podłoży preparatami, c) Malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbami silikonowymi. 3) Roboty remontowo-malarskie wnętrza wejścia: a) Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, b) Zaprawianie bruzd o szerokości do 50 mm, c) Obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi na rusztach metalowych, jednowarstwowa 50 – 01, d) Drzwiczki i kratki, osadzone w obudowie pionu dla zaworu odpowietrzającego, e) Półka nadgrzejnikowa - elementy grubości 3 cm i szerokości do 20 cm; obsadzenie elementów na konstrukcji stalowej z konglomeratu maczki marmurowej, f) Wymiana cokolików z płytek gres 10x30 -cokoliki systemowe, g) Demontaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych, compact montowanych w sufitach podwieszonych, h) Uzupełnienie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych sufitu podwieszonego po demontażu opraw, i) Zeskrobanie i zmycie starej farby, j) Przyklejenie narożników ochronnych na narożach, k) Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych, l) Gruntowanie podłoży - ściany i sufity, m) Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, n) Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, o) Malowanie technologią natrysku kroplowego Tapeta natryskowa z żywic syntetycznych o powłoce wielobarwnej o kombinacji barw i wzoru do wnętrz o własności antystatycznej wykonywana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ściany płaskie na ościeżu, natrysk kroplowy z podkładem, p) Malowanie technologią natrysku kroplowego (tapety natryskowe) farbą templową - lakierowanie natrysku, q) Elementy wykończenia - listwa kątowa PCV, r) Elastyczna odbojnica płaska maskująca zabrudzenia i uszkodzenia ściany. Elastyczna struktura samoprzylepna. Odbojnica o szerokości 2x 11cm, s) Zabezpieczenie podłóg płyta i drzwi i folią. 4) Remont schodów wejściowych do budynku: a) Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju, b) Przygotowanie starego podłoża oczyszczenie mechaniczne i zmycie, c) Skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 5 cm na ścianach lub podłogach, d) Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej o grubości 4 cm, e) Dwukrotne gruntowanie emulsją, f) Uszczelnienie posadzki podestu - izolacja powierzchni posadzek z jastrychem pływającym i izolacją termiczną, g) Stopnie zewnętrzne okładzinowe proste - stopnice grubości do 4cm i szerokości do 0.40 m -granit strzegomski stopnie polerowane z paskiem antypoślizgowym płomieniowanym (szczotkownym) Obróbka prosta fazka 2 mm (czerwony), h) Stopnie zewnętrzne okładzinowe proste - stopnice grubości do 3 cm i szerokości do 18cm -granit strzegomski polerowny czerwony, i) Posadzki zewnętrzne pełne z elementów prostokątnych na zaprawie cementowo-wapiennej - granit strzegomski czerwony gr. 3.0 cm polerowany z paskiem antypoślizgowym, j) Przygotowanie podłoża. Uzupełnienie ubytków w tynkach o ilości do 5% w stosunku do powierzchni ściany, k) Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - dwukrotne gruntowanie emulsją systemu gruntującego, l) Wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych mozaikowych na gotowym podłożu. Tynk mozaikowy ściany płaskie i powierzchnie poziome; kruszywo marmurowe 1,4-2,0 mm, m) Spoinowanie daszków na murkach schodowych, n) Dwukrotne malowanie farbami do betonów czapek betonowych, o) Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji stalowej schodów (stan wyjściowy powierzchni B), p) Odtłuszczanie konstrukcji stalowej schodów, q) Czyszczenie strumieniowo ścierne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji stalowej schodów (stan wyjściowy powierzchni B), r) Malowanie pędzlem farbami do gruntowania poliwinylowymi konstrukcji stalowej schodów, s) Malowanie natryskiem bezpowietrznym emaliami poliwinylowymi konstrukcji pełnościennych. 5) Remont ogrodzenia: a) Rozebranie obróbek blacharskich okapów itp. z blachy nadającej się do użytku, b) Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia do 5 m2, c) Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach, d) Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III, e) Przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych na ścianach ogrodzenia, f) Przecieranie tynków zwykłych cementowo-wapiennych na słupkach ogrodzenia, g) Bezspoinowy system dociepleń. Montaż listew dylatacyjnych, h) Dwukrotne gruntowanie emulsją, i) Malowanie tynków zewnętrznych gładkich farbami silikonowymi, j) Cięcie mechaniczne płaskownika ogrodzeniowego-skrócenie, k) Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych -metalowe przęsła ogrodzeniowe, l) Spadki grubości do 6 cm z zaprawy cementowej na murku ogrodzenia pod daszki betonowe, m) Daszek wykonany z betonu konstrukcyjnego klasy C20/25 nienasiąkliwe, mrozoodporny i odporne na inne czynniki atmosferyczne o wym. 35x100 pokrywany specjalistyczną farbą do betonu na murek ogrodzenia pod przęsłami stalowymi kolor brązowy, n) Daszek płaski na słupki - 36x36cm,wykonany z betonu konstrukcyjnego klasy C20/25 nienasiąkliwy, mrozoodporny i odporny na inne czynniki atmosferyczne, pokrywany specjalistyczną farbą do betonu w kolorze brązowym na zwieńczeniu słupków, o) Zabezpieczenie kostki folią. 6) Remont schodów zewnętrznych wejściowych do mieszkania przy Urzędzie: a) Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, b) Obrzeża betonowe palisadowe o grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - opór dla stopnia schodowego, c) Rolka z cegieł klinkier na zaprawie cementowo-wapiennej o szerokości 1 ceg. poziomo na krawędzi podestu schodów, d) Ława betonowa z oporem pod obrzeza palisadowe, e) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki przełożenie przy ostatnim stopniu, f) Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 9 cm, g) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej kostka piccola kasztanowy lub kolory jesieni -podest i stopień schodowy, h) Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych, i) Naprawa balustrad schodowych - uzupełnienie i wzmocnienie, j) Pochwyty stalowe na wspornikach-podwyższenie balustrady. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych dokumentacji technicznej pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. 5. W przypadku, gdy w STWiORB lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 6. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu, 2) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 3) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w STWiORB Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 4) Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 5) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 6) Wykonawca ma obowiązek umożliwić wstęp na teren robót pracownikom organów nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, które Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy. 7. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, 2) Przestrzeganie ogólnych wymagań dotyczących robót w zakresie określonym w STWiORB, 3) Wykonanie przedmiotu umowy w oparciu o STWiORB, 4) Kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z postanowieniami zawartymi w STWiORB, 5) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót w zakresie określonym postanowieniami STWiORB, 6) Utrzymanie ładu i porządku na terenie robót, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren robót wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu robót czystego i nadającego się do użytkowania, 7) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających w terminach i w zakresie określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 8) Informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 9) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie robót kontrolach i wypadkach. 10) Zorganizowanie, utrzymanie i likwidacja według własnych potrzeb zaplecza budowy. 11) Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 8. Obowiązki Zamawiającego: 1) Wprowadzenie Wykonawcy na teren robót w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy. 2) Zapewnienie nadzoru inwestorskiego, 3) Przystąpienia do odbioru robót w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji robót i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia. 10. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV: 45410000-4 Tynkowanie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45233251-3 Wymiana nawierzchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 7) uproszczony kosztorys ofertowy– oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ– oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 3. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 9. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 10. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 11. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 12. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 13. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 12. 14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach