Przetargi.pl
RENOWACJA KANAŁÓW OGÓLNOSPŁAWNYCH W PABIANICACH

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2259171 , fax. 042 2259171
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Warzywna 3 3
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2259171, fax. 042 2259171
    REGON: 10020366800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RENOWACJA KANAŁÓW OGÓLNOSPŁAWNYCH W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Renowacja rękawem kanałów ogólnospławnych w ulicach: - Śniadeckiego - na odcinku pomiędzy ulicami Wileńską i Moniuszki;; - Pułaskiego - sięgacz od strony ulicy Zamkowej; - Skłodowskiej - na odcinku pomiędzy ulicami Kościuszki i Konopnickiej; b) Montaż kształtek kapeluszowych w odcinkach kanałów poddawanych renowacji. c) Renowacja studni rewizyjnych na odcinkach sieci kanalizacyjnej poddawanej renowacji. d) Wymiana włazów studni rewizyjnych. 2. Prace będą prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz dokumentami zgłoszeniowymi. 3. Charakterystyka robót renowacyjnych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: 3.1. Renowacja rękawem kanałów ogólnospławnych: 1) Śniadeckiego wg załączonej dokumentacji na odcinku S1 - S5 - renowacja kanału ? 500 mm za pomocą rękawa o długości ok. 52 m; - renowacja kanału ? 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 54 m; - renowacja kanału ? 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 110 m; - renowacja studni w ilości 5 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 5 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 15 szt; 2) Pułaskiego (sięgacz do ulicy Zamkowej) wg załączonej dokumentacji na odcinku S1 - S2 - renowacja kanału ? 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 16 m; - renowacja studni w ilości 2 szt; wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 3 szt; 3) Skłodowskiej wg załączonej dokumentacji na odcinku S1 - S18 - renowacja kanału ? 350 mm za pomocą rękawa o długości ok. 45 m; - renowacja kanału ? 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 440 m; - renowacja kanału ? 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 251 m; - renowacja studni w ilości 18 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 10 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 44 szt; 4. Realizacja prac winna przebiegać zgodnie z: a) Dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego, b) Zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, w tym z przepisami Prawa Budowlanego, BHP, przeciwpożarowymi i o ochronie środowiska. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonany wyłącznie z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonania wszystkich elementów i rodzajów robót wchodzących w skład zamówienia. 7. Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca po wykonaniu robót objętych zamówieniem doprowadzi teren prowadzenia prac do stanu sprzed ich realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 10.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach