Przetargi.pl
RENOWACJA I WYMIANA CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ BUDYNKU IV LO IM. EMILII SCZANIECKIEJ WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW POD NR A/289 (DOTYCZY OKIEN NA II PIĘTRZE FRONTOWEJ ŚCIANY BUDYNKU)

IV Liceum Ogólnokształcące im. E. Sczanieckiej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-416 Łódź, Pomorska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: IV Liceum Ogólnokształcące im. E. Sczanieckiej w Łodzi
    Pomorska
    91-416 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000830049
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4liceum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RENOWACJA I WYMIANA CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ BUDYNKU IV LO IM. EMILII SCZANIECKIEJ WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW POD NR A/289 (DOTYCZY OKIEN NA II PIĘTRZE FRONTOWEJ ŚCIANY BUDYNKU)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania są: roboty budowlane polegające na RENOWACJI I WYMIANIE CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ BUDYNKU IV LO IM. EMILII SCZANIECKIEJ WPISANEGO DO REJESTRU ZABYTKÓW POD NR A/289 (DOTYCZY OKIEN NA II PIĘTRZE FRONTOWEJ ŚCIANY BUDYNKU) zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: • opis przedmiotu zamówienia –załącznik nr 4 do SWZ• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 5 do SWZ• przedmiarze robót – załącznik 6 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonychw Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż 200 000,00 PLN.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonanych robótNa potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:dwie roboty budowlane związaną z przedmiotem zamówienia lub o podobnym charakterze. Wymagana wartość roboty - minimum 250 000,00 zł brutto.W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikającez poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku.Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania robót w ramach niniejszego warunku.Warunek ten ma być spełniony:• samodzielnie przez wykonawcę , lub• przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje te roboty budowlane ,lub• w przypadku wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w tym przy budowie lub przebudowie lub rozbudowie co najmniej 1 obiektu użyteczności publicznej,Do wykazu należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na tą osobę nakłada Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach