Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń oraz wymiana drzwi przeciwpożarowych i wejściowych do pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/Podwale 30

Sąd Okręgowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50046 Wrocław, ul. Sądowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 37 04 295 , fax. 713444959
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
    ul. Sądowa 1
    50046 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 37 04 295, fax. 713444959
    REGON: 32507336091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń oraz wymiana drzwi przeciwpożarowych i wejściowych do pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/Podwale 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana 8 szt. drzwi przeciwpożarowych, 26 szt. drzwi wejściowych do pomieszczeń, remont wybranych gabinetów sędziowskich oraz wybranych sal rozpraw w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/Podwale 30,w zakres których wchodzą prace określone w I i IV tomie dokumentacji projektowej, będącej w posiadaniu Zamawiającego i polegające na: TOM I - robotach przygotowawczych i zabezpieczających, - wykuciu z muru istniejących drzwi wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych zgodnie z dokumentacją projektową, - naprawie uszkodzeń ścian po wykuciu drzwi, - montażu nowych drzwi przeciwpożarowych i drewnianych, - wymianie uszkodzonych przy demontażu płytek podłogowych, cokolików i klepek dębowych, - naprawie niewielkich uszkodzeń tynków, - wymianie uszczelek i okuć w oknach, - oczyszczeniu kamiennych parapetów okiennych wraz z mineralizacją ich powierzchni, - cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów wraz z naprawą rozszczelnionych klepek, - malowaniu ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża, - malowaniu żeliwnych elementów grzejników żeberkowych i rur c.o., - wymianie listew przypodłogowych; TOM IV - robotach przygotowawczych i zabezpieczających, - naprawie niewielkich uszkodzeń tynków, - wymianie uszczelek i okuć w oknach, - oczyszczeniu kamiennych parapetów okiennych w gabinetach sędziowskich wraz z mineralizacją ich powierzchni, - przeszlifowaniu drewnianych parapetów okiennych na salach rozpraw wraz z malowaniem, - malowaniu ścian i sufitów z przygotowaniem podłoża, - demontażu i ponownym montażu grzejnika w pomieszczeniu nr 422 - malowaniu żeliwnych elementów grzejników żeberkowych i rur c.o. z przygotowaniem powierzchni, - uporządkowaniu tras kabli niskoprądowych na salach rozpraw, - cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów wraz z naprawą rozszczelnionych klepek w gabinetach sędziowskich oraz na salach rozpraw nr 37, 38 i 47, - wymianie paneli podłogowych na parkiet dębowy na sali rozpraw nr 46, - wymianie listew przypodłogowych, - zamontowaniu odbojników przy skrzydłach okiennych na salach rozpraw, - montażu brakującej listwy kątowej na obwodzie wnęki w podeście na sali rozpraw nr 47, - wymianie 4 szt. drzwi wejściowych drewnianych do sal rozpraw, - wymianie wyposażenia meblowego sali rozpraw nr 38 oraz biurka protokolantki na sali rozpraw nr 37. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) dokumentacja projektowa składająca się z: a) projektu wykonawczego, b) przedmiaru robót 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi 299,90 m2. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zostały wykonane przez AUTORSKĄ PRACOWNIĘ ARCHITEKTURY „LINEA’’ ANNA MORASIEWICZ z siedzibą przy ul. gen. Ludwika Mierosławskiego 9, 51-682 Wrocław. Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 1 do SIWZ i są jej integralną częścią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert wszyscy wykonawcy będą zobowiązani przekazać w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wykonawców występujących jako wspólnicy spółki cywilnej, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach