Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie ogłasza przetarg
- Adres: 56-500 Syców, Daszyńskiego 42
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie
Daszyńskiego 42
56-500 Syców, woj. dolnośląskie
REGON: 000196807 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku C w ZSP Syców wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres prac obejmuje m.in.:1) Skucie starych tynków i wykonanie nowych od wewnątrz na ścianach zewnętrznych oraz na ścianach wewnętrznych prostopadłych do ścian zewnętrznych pomieszczenia Szatni.2) Wykonanie hydroizolacji metoda iniekcji krystalicznej w celu odtworzenia izolacji poziomej ścian wewnętrznych w szatni (jednostronnie)3) Wykonanie odgrzybiania tynków4) Skucie starych posadzek w całym budynku do poziomu -20 cm w stosunku do poziomu progu drzwi wejściowych głównych i wykonanie nowych posadzek5) Usunięcie starej instalacji centralnego ogrzewania zlokalizowanych w kanałach ciepłowniczych6) Zasypanie kanałów ciepłowniczych7) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych8) Likwidacja luksferów na wewnętrznych ścianach.9) Przebudowa węzłów sanitarnych 10) Przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania 11) Przebudowa instalacji elektrycznej 12) Przebudowa sceny w auli.13) Budowa systemu wentylacji wraz z odzyskiem ciepła,14) Przebudowa zaplecza szatniowego,15) Naprawa istniejących tynków – szpachlowanie tynków16) Malowanie pomieszczeń 17) Wykonanie badania powietrza i podłoży w zakresie ilości zarodników grzybów i pleśni18) Montaż kurtyny z mechanizmem kurtyny19) Poprawę opierzenia i rury spustowej na połączeniu budynku z aulą20) Wykonanie remontu utwardzenia terenu2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja projektowa wykonana przez Biuro Usług Projektowych i Obsługi Inwestycji Ryszard Gąsior, biuro: 56-416 Twardogóra; ul. Ratuszowa 1C3. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej oraz wszelkie roboty towarzyszące (organizacja placu budowy, zaplecze itp.) i inne niezbędne do prawidłowego wykonania prac.. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym4. Prace należy wykonać w dwóch etapach. Etap I – 8 tygodni od day zawarcia umowy, obejmuje wykonanie wszelkich robót w salach lekcyjnych D3, D4, D13, D14 , szatnia, WC dziewcząt i WC chłopców wraz z korytarzem i skrytką na końcu korytarza. II etap – pozostałe prace, w szczególności prace związane z remontem auli – do dnia 15.01.2024r. Ze względów finansowych, Zamawiający nie przewiduje możliwości wcześniejszego wykonania całości prac (zakończenie II etapu), Zamawiający przewiduje jedną fakturę przejściową – po zakończeniu I etapu prac, płatność za II etap – do 30 dni od daty złożenia faktury. Wartość prac za wykonanie I etapu należy podać osobno do protokołu z negocjacji, z zastrzeżeniem, że wartość ta nie może przekraczać 68 % kwoty całości oferty brutto i jednocześnie kwoty 550 000,00 PLN brutto.5. Zamawiający zastrzega, że prace przy zamówieniu w okresie wykonywania I etapu prac mogą być prowadzone w godz. 6:00 - 22:00 od poniedziałku do soboty. Zamawiający dopuszcza wyjątkowo prace w inne dni wolne od szkoły – jeżeli Zamawiający będzie miał taką możliwość żeby udostępnić teren budynku – po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że prace przy zamówieniu w dni szkolne (od daty zakończenia I etapu prac) mogą być prowadzone w godz. 15:10 - 21:00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wstrzymania prac w pojedynczych, wskazanych przez Zamawiającego dniach, ze względów organizacyjnych (apele, uroczystości itp .)6. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.7. Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyny nie podzielenia zamówienia na części: zamówienie o stosunkowo niewielkiej wartości, odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw, podział zamówienia nie jest uzasadniony funkcjonalnie i organizacyjnie (podział zamówienia wymagałby stworzenia i koordynacji kilku placów budowy, co utrudniłoby prowadzenie prac).(CPV): 45400000-1, 45300000-0, 45111100-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze)
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze)
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-31 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-15 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-11-30 - Roboty budowlane związane z przebudową łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8.
Dodano: 2023-10-11 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-08-09 - Aranżacja wnętrz budynku biurowego B1 w siedzibie Nadleśnictwa Lwówek Śląski, nr inw. 132/155
Dodano: 2023-08-03 - Przebudowa, adaptacja i wyposażenie budynku dla potrzeb Multimedialnego Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie
Dodano: 2023-08-02