Przetargi.pl
Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935081
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Temat: Modernizacja w budynku Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich OPIS ZADANIA NR 1:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych na poziomie I piętra części administracyjnej przedszkola. Jest to budynek znajdujący się w ewidencji zabytków.Zakres prac obejmuje między innymi:1. Opracowanie projektu wykonawczego i wymianę instalacji elektrycznej z oprawami oświetleniowymi na oprawy LED,2. Remont węzła sanitarnego ( WC, łazienka, kuchnia socjalna) i pomieszczenia socjalnego,3. Wymiana części stolarki okiennej na okna drewniane jednoramowei z pcv w piwnicach - wymagane uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków,4. Wymiana parapetów wewnętrznych,5. Remont pomieszczeń - naprawa tynków ścian i sufitów po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni do malowania i malowanie farbami ceramicznymi. 6. Remont fragmentów pokrycia z dachówki wraz z obróbkami blacharskimi - likwidacja przecieków.Dokładny zakres zadania należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich OPIS ZADANIA NR 2:Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej, zgodnie z wytycznymi PFU i załączonymi dokumentami, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień oraz wykonanie prac budowlanych wraz z przekazaniem do użytkowania zamierzenia inwestycyjnego pn: "Modernizacja otoczenia wokół Przedszkola Publicznego przy ul. Sikorskiego 2 w Obornikach Śląskich". Dokładny zakres zadania należy wykonać zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym.2. Wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej w-g wymogów Programu Polski ŁadWzór tablicy informacyjnej:Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych1) Nazwa zadania: "Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich"2) Wymiary tablicy informacyjnej: 180 x 120 cm3) Ilość tablic: 1 szt.4) Objaśnienia dotyczące wykonania tablicy informacyjnej:- materiał: płyta kompozytowa, tworzywo sztuczne pleksi lub PCV,- grubość: min 3 mm (Zamawiający dopuszcza umieszczenie tablicy na podkładzie metalowym z podwójnie zawinięta krawędzią),Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Dla zadania częściowego nr 1: 1 400.00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 PLN)Dla zadania częściowego nr 2: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie:dla Zadania nr 1: prace remontowe wszystkich branż o łącznej wartości 200 tyś. zł bruttodla Zadania nr 2: utwardzenia terenu o łącznej wartości 400 tyś. zł bruttoOcena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz robót" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami, oraz oświadczenia o zatrudnianiu osób na podstawie umowyo pracę.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach