Przetargi.pl
Remont pomieszczeń służbowych na posesji Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Bychawie przy ulicy Armii Krajowej 2

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-012 Lublin, Szczerbowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815351320 , fax. +48815325934
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    Szczerbowskiego 6
    20-012 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48815351320, fax. +48815325934
    REGON: 431029398
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kmpsplublin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń służbowych na posesji Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Bychawie przy ulicy Armii Krajowej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont pomieszczeń służbowych na posesji Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Bychawie przy ulicy Armii Krajowej 2” 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku. 3. Zakres robót obejmuje w szczególności: - Roboty remontowe i renowacyjne, - Tynkowanie, - Roboty malarskie, - Kładzenie płytek, - Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym dokumentację opisującą przedmiot zamówienia (zwanej w dalszej części dokumentacją), w skład której wchodzą: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); -Przedmiar robót. 5. Długość okresu gwarancji jakości – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępownia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach