Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku LKS OMEGA

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku LKS OMEGA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących szatni sportowych wraz z przyległymi natryskowniami oraz zespołu toalet znajdujących się w budynku LKS OMEGA w Kleszczowie przy ulicy Sportowej 3 zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Zakres prac obejmuje m. in.: - prace rozbiórkowe i demontażowe, - zamurowanie otworów drzwiowych, - murowanie nowych ścianek działowych, - malowanie ścian i sufitów, - montaż płytek ściennych i podłogowych, - montaż wentylatorów łazienkowych, - montaż drzwi wewnętrznych płytowych, - montaż ścianek systemowych wraz z drzwiami, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, - montaż armatury łazienkowej. 2. Remont będzie obejmował także dodatkowe pomieszczenie (nie uwzględnione w dokumentacji technicznej) – pomieszczenie sanitarne – zakresem prac odpowiadające pomieszczeniu wskazanemu na rysunku A-03 Szatnia II. Zakres prac wskazanych powyżej został ujęty w pomocniczych przedmiarach. Zakres prac w pomieszczeniu sanitarnym obejmuje m.in.: - wykonanie płytek w pomieszczeniu sanitarnym – 47,52 m2, - wykonanie tynku mozaikowego – 60,15 m2, - wymiana 2 szt. kinkietów ściennych, - wymiana 2 szt. wentylatorów ściennych, - wymiana 2 szt. drzwi szer. 80 cm. Parametry materiałowe zgodne z załączoną dokumentacją techniczną. 3. Uwaga: Szczegółowy opis wszystkich prac budowlanych i instalacyjnych znajduje się w projektach branżowych budowlanych i wykonawczych, STWIORB oraz załącznikach. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 5. Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji na cały przedmiot zamówienia – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności faktyczne w trakcie realizacji zamówienia: - wykonania robót budowlanych, - wykonania robót elektrycznych, - wykonania robót sanitarnych. jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), z wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy). 7. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 8. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 9. Pozostałe szczegółowe wymagania Zamawiającego zostały opisane w Rozdziale 3. SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne składane dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ wraz z załącznikami do oferty podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy 3) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy, 5) oświadczenie na temat powierzenia robót podwykonawcom 6) oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach