Przetargi.pl
Remont i przebudowa kamienic na obszarze Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu przy ul. Rynek 12 i Wałowej 22 wraz z otoczeniem

Rewitalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Mała
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 830 855, , fax. 483 830 855
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rewitalizacja sp. z o.o.
    Mała 3
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 830 855, , fax. 483 830 855
    REGON: 67297100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rewitalizacja-radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa kamienic na obszarze Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu przy ul. Rynek 12 i Wałowej 22 wraz z otoczeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont (wyremontowanie 13 lokali mieszkalnych i 1 lokal usługowy) i przebudowa kamienic na obszarze Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu przy ul. Rynek 12 i Wałowej 22 wraz z otoczeniem. Przedmiotowe zamierzenie inwestycyjne dotyczy zespołu budynków przy ul. Wałowej 22 i ul. Rynek 12 w Radomiu wpisane do rejestru zabytków byłego województwa radomskiego prawomocną decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Radomiu z dnia 06.09.1983r. pod nr rejestru 228/A/83. Natomiast teren inwestycji znajduje się na obszarze zabytkowego zespołu urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia wpisanego do rejestru zabytków byłego województwa radomskiego prawomocną decyzją Wojewódzkiego konserwatora Zabytków w Radomiu z dnia 14.09.1989r. pod nr rejestru 410/A/89, oraz w strefie ochrony archeologicznej. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Lista prac w budynku Rynek 12 w Radomiu wraz z oficynami: - Podbicie (wzmocnienie) fundamentów związane z pogłębieniem piwnic w budynku przy ul. Rynek 12. - Poszerzenie podbicia fundamentów związane z dociążeniem ścian po wymianie stropów w budynku ul. Rynek 12 i oficynach. - Uzupełnienie ewentualnych braków w ścianach istniejących i dobudowa nowych ścian w oficynach związanych ze zmianą geometrii klatek schodowych i zmianą układu stropów. - Osuszanie, odgrzybienie, usunięcie zasolenia, fundamentów i ścian budynku . Zastosowanie systemowych rozwiązań. - Wykonanie nowych posadzek w piwnicach oraz na parterach niepodpiwniczonych części budynków. - Wymiana stropów w budynku kamienicy i oficyn. - Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń mieszkalnych, usługowych oraz piwnic (likwidacja oraz budowa ścian działowych – brak ingerencji w ściany konstrukcyjne). - Wzmocnienie lub wykonanie od podstaw balkonów z uwagi na zbyt duże ugięcie. - Zmiana geometrii i rozwiązań technologicznych klatek schodowych oficyn (brak ingerencji w ściany konstrukcyjne). - Wzmocnienie lub wymiana nadproży. - Klamrowanie ewentualnych zarysowań ścian (podlega ocenie po usunięciu istniejących tynków). - Wymiana więźby i pokrycia w budynku kamienicy Rynek 12 i oficyn. - Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. - Przemurowanie kominów z ewentualną wymianą ich konstrukcji ponad dachem oficyn na przewody oddylatowane od sąsiadów (likwidacja części kominów dymowych w związku ze zmianą rodzaju ogrzewania). - Wykonanie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej. - Remont schodów zewnętrznych. - Wykonanie opasek wokół budynków. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą skrzynkową z pakietem termicznym, z zachowaniem pierwotnych wymiarów i podziałów. - W zależności od potrzeb - naprawa lub wymiana tynków. Malowanie farbami silikonowymi. Na ścianach cokołowych oraz zawilgoconych wykonanie tynków renowacyjnych. Zastosowanie systemowego rozwiązania jednego producenta. - Naprawa lub w przypadku ubytków odtworzenie gzymsów, detali architektonicznych wsporników, balustrad balkonów itp. - Wymiana wewnętrznych instalacji wod-kan., c.o. (zmiana ogrzewania na zasilanie z sieci miejskiej), elektrycznej - przy jednoczesnej likwidacji wszystkich przewodów prowadzonych na elewacjach. - Zabezpieczenie oraz w razie konieczności wymiana uszkodzonych elementów drewnianych części gospodarczej oficyny zachodniej. - Zagospodarowanie placu budowy. 2) Lista prac w budynku Wałowa 22 w Radomiu: - Osuszanie, odgrzybienie, usunięcie zasolenia, fundamentów i ścian piwnic budynku - Zastosowanie systemów- Uzupełnienie ewentualnych braków w ścianach w ścianach piwnic. - Zabezpieczenie antykorozyjne a w razie potrzeby wymiana elementów stalowych podpierających strop nad piwnicą. - Wykonanie nowych posadzek w piwnicach oraz na parterach niepodpiwniczonych części budynków. - Remont schodów wejściowych do piwnic. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. - Wykonanie instalacji C.O. - Zagospodarowanie placu budowy. UWAGA: w opinii Zamawiającego dla robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia należy zastosować stawkę VAT w wys. 8%. Zamawiający przypomina równocześnie, iż zgodnie z przepisami prawa ustalenie właściwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazana wyżej wysokość stawki ma jedynie charakter pomocniczy. 2.1a. Wykonawca kalkulując cenę ofertową a następnie prowadząc roboty, zobligowany jest do uwzględnienia harmonogramu wysiedleń, oraz tego, iż nie może prowadzić prac utrudniających funkcjonowanie mieszkańców i użytkowników, w przypadku zasiedlonych lokali. W/w harmonogram wysiedleń przedstawia się następująco: - I etap – wysiedlenia do końca I kwartału 2019 roku (budynek frontowy Rynek 12 i oficyna zachodnia), - II etap – wysiedlenia do końca II kwartału 2019 roku (oficyna wschodnia). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - Zajęcie pasa drogowego, - Opracowanie projektu organizacji robót na placu budowy, - Projekt przygotowania placu budowy, - Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - Uporządkowanie terenu objętego placem budowy, - Obsługa geodezyjna całej budowy, - Obsługa geotechniczna całej budowy, - Inwentaryzacja geodezyjna, - Inwentaryzacja powykonawcza powierzchni użytkowych budynku, - dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (Sanepid-wraz z badaniem wody, Straż Pożarna, Konserwator Zabytków itp.). oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty remontowe i renowacyjne (dot. fundamentów, ścian, posadzek, stropów) oraz roboty w zakresie okablowania elektrycznego i roboty instalacyjne (elektryczne, urządzeń telekomunikacyjnych, systemów alarmowych i p.poż., wod-kan., c.o.) były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach