Przetargi.pl
Remont i aranżacja wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie ul. Zamkowa 2

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Polna 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
    ul. Polna 37 37
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
    REGON: 31016143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.termyuniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i aranżacja wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie ul. Zamkowa 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont funkcjonujących na Zamku w Uniejowie: - restauracji HERBOWA (3 sale restauracyjne) wraz z sanitariatami, holem i szatnią znajdujących się na I piętrze, - kawiarni LEGENDA wraz z sanitariatami, zapleczem kuchennym znajdujących się na parterze 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Ogólna powierzchnia objęta remontem - 623,32 m2 Powierzchnia parteru objęta remontem to kawiarnia LEGENDA z zapleczem kuchennym - 306,61 m2 w tym: - powierzchnia sali konsumpcyjnej z barem - 81,42 m2 - powierzchnia sanitariatów dla klientów - 15,24 m2 - zaplecze kuchenne - 151,17 m2 - część socjalna dla pracowników - 15,23 m2 - pomieszczenia pomocnicze i gospodarcze - 43,55 m2 Powierzchnia I pietra objęta remontem - restauracja HERBOWA - 316,71 m2 w tym: - powierzchnia sal konsumpcyjnych z barem - 241,60 m2 - powierzchnia sanitariatów dla klientów - 16,71 m2 - hol z szatnią - 29,88 m2 - pomieszczenia pomocnicze - 28,52 m2 1.2. Zakres robót ogólnobudowlanych: 1/ wykonanie sufitu belkowego na stelażu z blachy ocynkowanej lub aluminiowej i powłoką dekoracyjną akrylowo - mineralną lakierowaną bejcą akrylową, imitującą drewno; kolor bejcy w nawiązaniu do koloru podłogi; w kasetonach sufitu montaż stylizowanych herbów wykonanych techniką tempery w nawiązaniu do nazwy restauracji HERBOWA; 2/ wyczyszczenie - odświeżenie powierzchni ścian ceglanych; 3/ demontaż buferu barowego i wykonanie bufetu baru w konstrukcji drewnianej; 4/ demontaż i ułożenie podłogi z litej deski dębowej; 5/ odtworzenie nieistniejącego obecnie kominka; 6/ w miejscu występowania tynków ściennych wykonanie nowych tynków fakturowych z przecierką; 7/ demontaż i montaż nowych drzwi do międzymurza; 8/ wykonanie schodów w konstrukcji drewnianej pomiędzy pozimem podłogi sali i podłogą międzymurza z barierką metalową; 9/ likwidacja ścianek działowych wydzielających pomieszczenie biurowe i sanitariaty; 10/ likwidacja zabudowy szatni; 11/ wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; 12/ malowanie sufitów i fragmentów ścian tynkowanych farbami; 13/ wykonanie tynków dekoracyjnych drobnoziarnistych trawertynowych bez przecierki na fragmentach ścian przeznaczonych do tynkowania; 14/ demontaż do odrestaurowania drzwi wejściowych (drzwi stalowe ażurowe; 15/ demontaż do odrestaurowania okna w pomieszczeniu Nr 3 (okno stalowe ażurowe z wypełnieniem ze szkła) oraz ponowny montaż; 16/ montaż nowych drzwi drewnianych do sanitariatów; 15/ wykonanie bufetu baru w konstrukcji drewnianej; 16/ skucie i położenie nowych podłóg z terakoty; 17/ wyposażenie pomieszczeń w osprzęt sanitarny i elektryczny; 18/ wyposażenie remontowanych pomieszczeń w meble oraz sprzęt zgodnie z projektem aranżacji wnętrz; 19/ remont instalacji elektrycznej; 20/ wykonanie instalacji wentylacji pomieszczeń; 21/ remont instalacji wod-kan; 22/ remont instalacji centralnego ogrzewania. 23/ wykonanie instalacji klimatyzacji i ogrzewania 24/ wykonanie technologii zaplecza kuchennego wraz z dostawą kompletu wyposażenia 23/ wszelkie inne prace objęte dokumentacją techniczną UWAGA: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wytyczne konserwatora zabytków Nr WUOZ - A.5142.355.2013.AWJ z dnia 8.10 2013 r. dla remontu i aranżacji wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie, ul. Zamkowa 2, określają projekty budowlano-wykonawcze, projekt aranżacji wnętrz oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące - załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach zadania Wykonawca opracuje program badań konserwatorskich jak i przeprowadzi wskazane decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków badania. 1/ Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2/ Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tę równoważność. W przypadku braku w ofercie takich dokumentów (kart katalogowych, instrukcji, itp.) Zamawiający uzna, że Wykonawca zaproponował w ofercie materiały i urządzenia zgodne z SIWZ. 3. Zaleca się wykonawcom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 4. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się, przed złożeniem oferty, z aktualnym stanem technicznym budynków. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 5. Wykluczone jest składowanie i magazynowanie materiałów łatwopalnych. Materiały takie powinny być dowożone na bieżąco, w ilości nie przekraczającej dziennego zużycia. 6. Wykonawca na własny koszt zapewni składowanie powstałych w wyniku prowadzonych robót odpadów i gruzu oraz na własny koszt usunie je z miejsca prowadzonych robót. 7. Nawierzchnie terenu poza obszarem opracowania, w razie zniszczenia, po zakończeniu prac powinny być doprowadzone do stanu pierwotnego. 8. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje też urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza budowy i ponoszenie kosztów jego utrzymania (w tym koszty zabezpieczenia (dozoru oraz ochrony mienia znajdującego się na placu budowy). 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przejmuje również zobowiązania gwarancyjne związane ze zrealizowanymi uprzednio instalacjami w które będzie ingerował w związku z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Zobowiązanie dotyczy instalacji które posiadają aktualnie obowiązujące gwarancje, to jest: instalacja wod-kan, elektryczna i niskoprądowa oraz co.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: amawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90 000,00 zł, 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 06 9263 0000 2000 2705 2002 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Wadium należy opatrzyć dopiskiem na przelewie: Wadium - robota budowlana polegająca na remoncie i aranżacji wnętrz pomieszczeń w restauracji HERBOWA i kawiarni LEGENDA na zamku w Uniejowie ul. Zamkowa 2. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach