Wójt Gminy Żyrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 24-103 Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego 10
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8814226, 8814269 , fax. 081 8814226
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Żyrzyn
ul. Powstania Styczniowego 10 10
24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie
tel. 081 8814226, 8814269, fax. 081 8814226
REGON: 00055094700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Urzędu Gminy w Żyrzynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji, wykonanie opaski wokół budynku i chodnika, wykonanie instalacji odgromowej oraz schodów i podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Udział w postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zl (dwa tysiące zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w sposób należyty co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: obejmującą wykonanie elewacji lub jej remontu i wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj.: wykonanie elewacji lub jej remont), z podaniem wartości tej roboty, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Wartość zrealizowanej roboty wymienionej w załączniku nie może być mniejsza niż 50 000,00 zł. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru lub referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ocieplenia styropianem ścian budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Siemień ul. Strażacka, ścian budynku świetlicy wiejskiej Sewerynówce oraz budynku szkoły podstawowej w miejscowości Jezioro
Dodano: 2016-05-10 - wykonanie ocieplenia styropianem ścian budynków użyteczności publicznej w miejscowościach gminy Siemień
Dodano: 2015-06-09 - Remont i konserwacja elewacji budynku Teatru Muzycznego i Filharmonii znajdującego się przy ul. M. C. Skłodowskiej w Lublinie, w ramach inwestycji pn. Modernizacja budynku Teatru Muzycznego w Lublinie oraz Filharmonii im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie [OP-IV.272.7.2015.PWW]
Dodano: 2015-03-25 - Roboty budowlane w zakresie docieplenia ścian i stropodachu, wymiany instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania oraz wykonania robót ogólnobudowlanych w budynku Gimnazjum Nr 1 w Łęcznej
Dodano: 2015-03-23 - Przebudowa budynku remizy w Pliszczynie pełniącego funkcje kulturalno-społeczne z wykorzystaniem rozwiązań prośrodowiskowych i utworzeniem inkubatora przedsiębiorczości.
Dodano: 2014-07-02 - Remont elewacji budynku nr 65 na terenie Komendy NOSG w Chełmie (sprawa nr 26/14)
Dodano: 2014-06-06 - Termomodernizacja Przedszkola Publicznego Nr 4 w Łęcznej
Dodano: 2014-05-21 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP RADORYŻ KOŚCIELNY
Dodano: 2014-03-26 - Docieplenie budynku PP w Ostrowie Lubels
Dodano: 2013-09-13 - Docieplenie elewacji budynku administracyjnego w Trawnikach - budynek nr 630
Dodano: 2013-07-09