Przetargi.pl
Przebudowa budynku remizy w Pliszczynie pełniącego funkcje kulturalno-społeczne z wykorzystaniem rozwiązań prośrodowiskowych i utworzeniem inkubatora przedsiębiorczości.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku remizy w Pliszczynie pełniącego funkcje kulturalno-społeczne z wykorzystaniem rozwiązań prośrodowiskowych i utworzeniem inkubatora przedsiębiorczości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku remizy w Pliszczynie pełniącego funkcje kulturalno-społeczne z wykorzystaniem rozwiązań prośrodowiskowych i utworzeniem inkubatora przedsiębiorczości, w skład której wchodzi wykonanie niżej wymienionych robót:
    - docieplenie ścian zewnętrznych,
    - wymiana stolarki drzwiowej, remont posadzki,
    - remont wc,
    - wykonanie sufitów podwieszanych,
    - wykonanie kominów wentylacyjnych,
    - malowanie pomieszczeń,
    - remont instalacji elektrycznej,
    - wykonanie opaski wokół budynku,
    - podjazdu do garażu i chodników dla pieszych z betonowej kostki brukowej,
    - zakup, dostawa i montaż kominka wolnostojącego,
    - zakup, dostawa i montaż gotowego pieca chlebowego,
    - wykonanie utwardzonego paleniska,
    - sadzenie drzew i krzewów liściastych z wybranych gatunków (grab, lipa, kasztan, jarząb, klon, jawor, buk, dąb, brzoza, wierzba, topola, jesion, wiąz, czeremcha, kalina, trzmielina, jaśmin, bez czarny, bez lilak, leszczyna, głóg, tamaryszek, róże, malwy, piwonie),
    - wymiana siatki ogrodzeniowej na nową siatkę stalową ocynkowaną.
    Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Przedmiot umowy obejmuje również roboty nie ujęte w przedmiarze robót tj.:
    - rozbiórka pieca kaflowego
    - rozbiórka utwardzonego placu (wylewka betonowa) 90m2
    - zakup, dostawa i montaż kominka wolnostojącego 14kW wraz z włączeniem do komina w świetlicy dużej
    - zakup, dostawa i montaż gotowego pieca chlebowego wraz z włączeniem do komina w pomieszczeniu socjalnym (kuchni)
    - przedłużenie komina o 1m rurą żaroodporną (przekrój istniejącego komina 17x17)
    - zamurowanie drzwi z toalet do garażu wraz z tynkowaniem i malowaniem
    - wykonanie podbitki PCV w kolorze białym wraz z wykonaniem rusztu drewnianego (42m2 podbitki)
    - czyszczenie i dwukrotne malowanie farbą podestu drewnianego w świetlicy dużej wraz ze schodami (4 stopnie) oraz barierą drewnianą i bokami podestu (wymiary podestu 5m x 2m x 1,5m)
    - mocowanie do ściany lady nagłośnieniowej (2 punkty) kołkami O12 długości 20cm
    - wykucie z muru uchwytu flagowego, dostawa i montaż nowego uchwytu (podwójnego) ze stali nierdzewnej
    - roboty elektryczne: montaż rozdzielnicy, montaż 15 rastrowych opraw oświetleniowych (11 szt. podtynkowych i 4 natynkowe), montaż 3 opraw halogenowych zewnętrznych (500W każda), montaż 1 oprawy halogenowej zewnętrznej (150W), montaż 20 gniazd podwójnych z uziemieniem, osprzętu i wyposażenia, montaż przewodów elektrycznych, montaż 3 nowych skrzynek na elewacji,
    - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej łącznie z podbudową: podjazd 60m2, chodniki 43m2.
    2. Charakterystyka budynku:
    - budynek parterowy,
    - powierzchnia zabudowy 319,26m2,
    - powierzchnia użytkowa 262,40m2,
    - powierzchnia całkowita 638,52m2,
    - kubatura 1387,16m2,
    - wysokość budynku do kalenicy 5,52m
    3. Przedmiot umowy obejmuje również zapewnienie na własny koszt przez wykonawcę pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
    4. Remontowany budynek jest obiektem użyteczności publicznej. Dlatego zastosowane przez wykonawcę materiały musza odpowiednio spełniać wymogi dla materiałów stosowanych w takich obiektach.
    5. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 5 lat.
    6. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.

    Przedmiotem zamówienia nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów ani podpisanie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
    2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    - pieniądzu;
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    - gwarancjach bankowych;
    - gwarancjach ubezpieczeniowych;
    - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 72193017092003006000950016, tytułem: Wadium - przebudowa remizy Pliszczyn. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
    4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
    5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
    6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
    6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach