Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP RADORYŻ KOŚCIELNY

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP RADORYŻ KOŚCIELNY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 29 SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: /TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP RADORYŻ KOŚCIELNY/ usytuowanego na działce Nr ewidencji geodezyjnej 483 położonej w miejscowości Radoryż Kościelny, gm. Krzywda. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radoryżu Kościelnym, 21-470 Krzywda, gm. Krzywda na działce nr ewidencyjny 483 Zakres robót obejmuje prace budowlano - montażowe. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. W CPV dział budownictwo (roboty budowlane) podzielono na grupy: CPV: 45.44.30.00-4 - Roboty elewacyjne CPV: 45.32.10.00-3 - Izolacja cieplna, CPV: 45.32.40.00-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Zakres zamówienia obejmuje: - Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą /lekko-mokrą/ wg świadectwa ITB nr 530/94 -Metoda lekka ocieplenia ścian zewnętrznych budynków przy użyciu styropianu grubości 10 cm. - Wymiana 2 wrót wjazdowych do garaży samochodów bojowych - Montaż podsufitki pod okapem dachu - Demontaż zewnętrznych schodów stalowych ewakuacyjnych oraz ich ponowny montaż z odsunięciem o 30 cm od ściany budynku. - Demontaż wrót i zamurowanie otworu po tych wrotach bloczkami gazobetonowymi gr. 24 cm, otynkowanie tego zamurowania. - Wykonanie i montaż na elewacji liter przestrzennych z napisem: OSP RADORYŻ KOŚCIELNY -litery o wysokości 60 cm, grubości 6 cm, pokryte tynkiem akrylowym w kolorze czerwień, usytuowanie napisu jak na rysunku elewacji zachodniej, oraz napis: ROK ZAŁOŻENIA 1922, -litery o wysokości 25 cm, grubości 4 cm, pokryte tynkiem akrylowym w kolorze czerwień, usytuowanie napisu jak na rysunku elewacji zachodniej, - Przeniesienie wraz z wymianą oprawy oświetleniowej oświetlenia zewnętrznego 150W, usytuowanie jak na rysunku elewacji zachodniej. Przed przystąpieniem do ocieplenia należy: - Zdemontować wrota i zamurować otwór drzwiowy z tyłu budynku. - Zdemontować stalowe schody ewakuacyjne z tyłu budynku. - Zdemontować rynny, rury spustowe, podokienniki i inne obróbki blacharskie. - Sprawdzić przez opukanie przyczepność podłoża. - Całą powierzchnię ścian, ościeży okiennych i drzwiowych oczyścić z kurzu i zmyć wodą. - Przenieść wraz z wymianą oprawę oświetleniową oświetlenia zewnętrznego. Po wykonaniu robót przygotowawczych można przystąpić do wykonywania robót budowlano montażowych: - Wymiana wrót wjazdowych do garaży samochodów bojowych - 2 szt. o wysokości 3,40 m szerokości 3,40 m - 2 szt. Bramy segmentowe (panelowe) ocieplane, wszystkie z napędem szybkobieżnym i sterowane pilotem (2 kpl. do każdych drzwi) oraz wyłącznikiem. W każdej z bram powinno być przeszklenie na powierzchni nie mniejszej niż 10% szkłem lub innym tworzywem nie powodującym urazów po jego stłuczeniu. W jednej z bram powinna się znajdować furtka wejściowa. Wrota w kolorze czerwonym, zbliżonym do koloru istniejących drzwi wejściowych. - wykonanie ocieplenia ścian parteru i piętra budynku styropianem grubości 10 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk akrylowy o uziarnieniu 2,0 mm typu baranek MATRES REVCO lub równoważny w kolorze Nr S079 w tym pas na wysokości okien piętra jak wskazano na rysunkach elewacji w kolorze czerwonym tj. Nr L134 lub kolory zbliżone po uprzedniej akceptacji Zamawiającego - wykonanie ocieplenia budynku styropianem grubości 10 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk żywiczny mozaikowy dekoracyjny o uziarnieniu 2,0 mm ATLAS DEKO M lub równoważny kolorze zbliżonym do koloru pokrycia dachowego, pas do wysokości 0,5m wokół budynku. - wykonanie ocieplenia ościeży okiennych i drzwiowych budynku, styropianem grubości 2 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk akrylowy o uziarnieniu 2,0 mm typu baranek MATRES REVCO lub równoważny w kolorystyce ścian w których się znajdują. - Wykonanie obróbek blacharskich (podokienniki) z blachy powlekanej w kolorze pokrycia dachowego. - Wykonanie podsufitki pod okapem dachu z blachy nisko trapezowanej w kolorze pokrycia dachu. - Ponowny montaż stalowych schodów ewakuacyjnych z odsunięciem od ściany o 30 cm. - Wykonanie i montaż na elewacji liter przestrzennych z napisem: OSP RADORYŻ KOŚCIELNY -litery o wysokości 60 cm, grubości 6 cm, pokryte tynkiem akrylowym w kolorze czerwień, usytuowanie napisu jak na rysunku elewacji zachodniej, oraz napis: ROK ZAŁOŻENIA 1922, -litery o wysokości 25 cm, grubości 4 cm, pokryte tynkiem akrylowym w kolorze czerwień, usytuowanie napisu jak na rysunku elewacji zachodniej. Roboty budowlane planowane są na istniejącym budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Radoryżu Kościelnym. Prace wykonywać należy tak, by zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejących budynków, terenu, urządzeń terenowych oraz szczególnie z ochroną przed opadami atmosferycznymi budynku, na którym roboty będą wykonywane Na szczegółowy zakres robót składa się niniejszy opis i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do siwz. Zakres robót - według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Dokumenty te stanowią integralną część SIWZ. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją SIWZ, gdyż jest ona podstawą do realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty muszą być wykonane z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, standardami, zasadami sztuki budowlanej, warunkami określonymi w postępowaniu przetargowym oraz zapisami ustalonymi w niniejszej umowie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia zaleca się, aby Wykonawca dokonał weryfikacji dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego w wersji elektronicznej z oryginałem dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie zamawiającego. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060; z dopiskiem: Wadium- Świetlica wiejska miejscem integracji społeczności i promocji lokalnych produktów. 5. Pieniądze wnoszone tytułem wadium muszą zostać zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib i daty zawarcia umowy; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 3 pkt 2 i 5. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. 9. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno zachować ważność od dnia składania ofert do upływu terminu związania ofertą. 10. Wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo jeżeli wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach