Przetargi.pl
Remont drogi nr 663575P w m. Turkowice oraz drogi nr 663535P w m. Cisew, gmina Turek

Gmina Turek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, Ogrodowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turek
    Ogrodowa 4
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    REGON: 311019556
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.turek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi nr 663575P w m. Turkowice oraz drogi nr 663535P w m. Cisew, gmina Turek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dwa zadania:1) Remont drogi nr 663575P w m. Turkowice;Remont będzie polegał na wymianie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 oraz remoncie chodnika.Zakres robót obejmuje:- roboty przygotowawcze,- roboty rozbiórkowe,- skropienie pod warstwę ścieralną- ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego- wymianę i regulację elementów ulicznych,- wymianę konstrukcji chodnika- pozostałe roboty wykończeniowe2) Remont drogi nr 663535P w m. Cisew:Remont będzie polegał na wbudowaniu warstwy wyrównawczej, a następnie ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70.Zakres robót obejmuje:- roboty przygotowawcze,- roboty rozbiórkowe,- roboty ziemne na poboczach,- skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,- wbudowanie warstwy wyrównawczej,- ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego,- wymianę i regulację elementów ulicznych,- uzupełnienie poboczy kruszywem,- pozostałe roboty wykończeniowe,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w wysokości 10.000,00 zł(słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 SWZ;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 SWZ;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 SWZ;4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie/przebudowie/budowie/rozbudowie drogi, za kwotę co najmniej 250.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100),b) dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy;Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach