Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000001844
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego szczegółowo określonych w załączniku nr 2 . 2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a i 2b (Formularz cenowy + szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do niniejszej SWZ.3. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części w załącznikach: 2a, 2ba) część 1 – drobny sprzęt i pipety (zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SWZ)b) część 2 – szkło (zgodnie z opisem w załączniku nr 2b do SWZ).1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego szczegółowo określonych w załączniku nr 2 . 2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2a i 2b (Formularz cenowy + szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do niniejszej SWZ.3. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części w załącznikach: 2a, 2ba) część 1 – drobny sprzęt i pipety (zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SWZ)b) część 2 – szkło (zgodnie z opisem w załączniku nr 2b do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowejW zakresie części 1Warunek w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie:co najmniej dwie dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na wartość – 500 000 PLN brutto każda, poda wartość, przedmiot, datę wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje, b) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostaw były wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W zakresie części 2Warunek w zakresie doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie:co najmniej dwie dostawy szkła laboratoryjnego na wartość – 100 000 PLN brutto każda, poda wartość, przedmiot, datę wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje, b) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostaw były wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach