Przetargi.pl
usługi transportu lotniczego, transportu kolejowego i autokarowego oraz usługi biur podróży związane z wyjazdami doktorantów, studentów i gości UAM za granicę

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 829 44 40 , fax. 829 40 12
  • Data zamieszczenia: 2023-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 829 44 40, fax. 829 40 12
    REGON: 000001293
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi transportu lotniczego, transportu kolejowego i autokarowego oraz usługi biur podróży związane z wyjazdami doktorantów, studentów i gości UAM za granicę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługi transportu lotniczego, transportu kolejowego, autokarowego i usługi biur podróży związane z wyjazdami doktorantów, studentów i gości UAM za granicęa. rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych z uwzględnieniem oferty „tanich” przewoźników lotniczych – low cost carriers; b. rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów kolejowych i autokarowych związanych z podróżami za granicę; c. pośredniczenie w załatwianiu wiz do krajów, których przedstawicielstwa znajdują się na terenie RP. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7, 63512000-1, 602000002. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku A do SWZ. 3. Podane w tabeli formularza cenowego- tabela nr 1 (załącznik nr 2 do SWZ) ilości poszczególnych usług są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy (prawo opcji). 4. Ostateczna ilość zamówionych i wykonanych usług wykonanych na podstawie niniejszej umowy w całym okresie jej obowiązywania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z tym całkowita wartość umowy może być niższa od jej wartości maksymalnej. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością całkowitą, wynikającą z zsumowania cen usług częściowych wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania niniejszej umowy, a maksymalną wartością umowy. 5. Zamawiający wskazuje, iż minimalna wartość zamówienia, która zostanie na pewno przez niego wykorzystana wynosi 60 % maksymalnej wartości umowy brutto, jako zamówienie minimalne.6. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy przez cały okres obowiązywania umowy osób wykonujących czynności objęte przedmiotem niniejszej umowy w zakresie obsługi punktu obsługi klienta, m.in. w zakresie doradztwa, przedstawiania połączeń, rezerwację połączeń, odbieranie zamówień
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach