Przetargi.pl
Remont części niezadaszonej hali byłej Elektrowozowni Warszawskiej Kolei Dojazdowej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Stefana Batorego 23 wraz z odbudową zadaszenia oraz budową wewnętrznej sieci hydrantowej i zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7554760, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
    ul. Stefana Batorego 23
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7554760, , fax. -
    REGON: 17194070000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części niezadaszonej hali byłej Elektrowozowni Warszawskiej Kolei Dojazdowej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Stefana Batorego 23 wraz z odbudową zadaszenia oraz budową wewnętrznej sieci hydrantowej i zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont części niezadaszonej hali byłej Elektrowozowni Warszawskiej Kolei Dojazdowej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Stefana Batorego 23 wraz z odbudową zadaszenia oraz budową wewnętrznej sieci hydrantowej i zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej - dla potrzeb zaplecza technicznego Wydziału Napraw i Utrzymania Taboru WKD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), w którym Zamawiający określił maksymalny zakres przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji: a) Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres przedmiotu zamówienia, zwany dalej zakresem podstawowym, dotyczy realizacji robót budowlanych Etapu I, o którym mowa w pkt V ust. 1 Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ); b) Zamawiający wskazuje, iż prawem opcji, zwanym dalej Opcją, objęta jest realizacja robót budowlanych Etapu II, o którym mowa w pkt V ust. 2 Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ); 4. Warunkiem uruchomienia Opcji jest doręczenie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający zastrzega, iż nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji. 5. Prawo opcji będzie realizowane pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego zabezpieczenia środków finansowych. Warunkiem uruchomienia Opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ust. 4. Zamawiający najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych przed zakończeniem Etapu I realizacji zamówienia podejmie decyzję w sprawie realizacji Etapu II (Opcji). 6. Szczegółowy zakres prac i robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz warunki i wymagania Zamawiającego dotyczące jego wykonania zawierają: a) decyzja Wojewody Mazowieckiego nr 323a/II/2018 z dnia 4 czerwca 2018 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, b) projekt budowlany, c) projekty wykonawcze branżowe, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB), e) Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ), f) Przedmiary robót (jako materiał pomocniczy), g) Wzór umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu oceny uwarunkowań realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć wniosek do Zamawiającego o umożliwienie dokonania wizji lokalnej. Na wniosek Wykonawców termin wizji lokalnej wyznaczony będzie jednokrotnie dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu, a informacja o terminie wizji lokalnej zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.wkd.com.pl, na której zamieszczona jest SIWZ. Udział w wizji lokalnej jest nieobowiązkowy. 8. Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pekao S.A. nr 68 1240 5918 1111 0000 4910 0198, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 lit. b) – e) może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wskazać dane identyfikujące postępowanie, przykładowo: „WADIUM w przetargu na remont hali byłej Elektrowozowni WKD”. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 6. W pozostałych przypadkach, o których mowa w ust. 2 lit. b) – e) wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie tego dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się, aby oryginał tego dokumentu załączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 2 lit. c)-d) powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, b) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znaku postępowania nadanego przez Zamawiającego, c) kwotę gwarancji, d) okres, na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 60 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 12. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w Regulaminie. 15. W ofercie należy podać numer rachunku bankowego (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pozostałe dokumenty, których Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: a) formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę wg wzoru Załącznika nr 1 do SIWZ; b) potwierdzenie wniesienia wadium, z zachowaniem zasad wskazanych w postanowieniach Rozdziału XII SIWZ; c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. d) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Dokument ten winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. e) zobowiązanie, o którym mowa w ust. 6 pkt c) – jeżeli dotyczy. 2. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. podmiotów udostępniających zasoby Wykonawcy oraz podwykonawców: a) Wykonawca, powołując się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa Sekcji III.3) niniejszego Ogłoszenia; b) Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3) niniejszego Ogłoszenia; c) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, z których wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinny wskazywać w sposób jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego do udostępniania Wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego zasobów oraz informacje określone w pkt 1) – 4) powyżej. Zamawiający udostępnia wzór zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Wzór zobowiązania udostępniony przez Zamawiającego podmiot trzeci winien wypełnić tylko w takim zakresie, w jakim go dotyczy, tzn. tylko w odniesieniu do zasobu, który udostępnia Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. 1, ust. 2, ust. 4, ust. 5 oraz ust. 6 pkt c (jeśli dotyczy) SIWZ w zakresie i formie w jakiej zostały sprecyzowane wymaganiami SIWZ; b) zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Na podstawie § 8 ust. 14 i 15 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w spółce Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o., Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ, a w przypadku, gdy dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub budziły wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich złożenia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach