Przetargi.pl
Remont chodnika przy ul. Zwycięzców spod Monte Cassino w Głownie

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 472057684
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika przy ul. Zwycięzców spod Monte Cassino w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika w ul. Zwycięzców spod Monte Cassino w Głownie. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać remont istniejącego chodnika o szerokości od 1,5 m do 2,0 m wraz z regulacją wysokościową istniejących zjazdów.Remont polegać będzie na wykonaniu nowych nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm oraz warstw z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm. Chodnik i zjazdy na odcinku, na którym przylegają do jezdni zostaną ograniczone krawężnikami betonowymi 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem wyniesionymi o 12 cm (na chodniku), 4 cm (na zjazdach) oraz 2 cm (na przejściu dla pieszych) w stosunku do nawierzchni jezdni oraz obrzeżami betonowym 8 x 30 cm wyniesionymi o 0 cm w stosunku do nawierzchni chodnika, od strony zieleńca. Na chodniku zaprojektowano spadek poprzeczny wynoszący 2 % w kierunku jezdni. Zjazdy należy wyregulować wysokościowo w odniesieniu do nowego krawężnika od strony jezdni oraz nawiązać się do istniejącej wysokości na granicy pasa drogowego. Na pozostałym odcinku, chodnik należy ograniczyć obustronnie obrzeżami betonowym 8 x 30 cm wyniesionymi o 0 cm wstosunku do nawierzchni chodnika a spadek poprzeczny wynoszący 2 % wykonać w kierunku lasu. Dodatkowo w ramach zadania należy uzupełnić nawierzchnię bitumiczną wzdłuż krawężnika. Zakres zadania obejmuję remont chodnika o łącznej długości ok 458,00 mb. Rozwiązania konstrukcyjne: Na podstawie przyjętej kategorii gruntów G – 1, oraz wytycznych Inwestora przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni: Konstrukcja nawierzchni chodnika: 1. Kostka brukowa betonowa (szara) gr. 6 cm 2. Podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 3 cm 3. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 15 cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 24 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się materiały wymienione z nazwy, pochodzące od konkretnych producentów lub opisane w sposób wskazujący jednoznacznie na producenta markę, typ itp. określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia i materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych oraz warunkach przewidzianych w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy wycenie oferty może dowolnie modyfikować przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.4. siwz 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 7.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach