Przetargi.pl
Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie

Gmina Modliborzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 23310 Modliborzyce, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 715 079 , fax. 158 717 102
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Modliborzyce
    ul. Piłsudskiego 63
    23310 Modliborzyce, woj. lubelskie
    tel. 158 715 079, fax. 158 717 102
    REGON: 83040960800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modliborzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie”, celem poprawy infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Słupie w Gminie Modliborzyce. Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie położony jest na terenie zabudowy mieszkaniowej zagrodowej na działkach nr. ewidencyjnym 71/1 i 72/1. Istniejący budynek świetlicy wiejskiej to budynek piętrowy, częściowo podpiwniczony, ze strychem nieużytkowym, z dachem wielospadowym, o wymiarach zewnętrznych w rzucie przyziemia 21,40 × 9,22 m i 5,32 × 1,20 m. Na parterze znajduje się sala ogólna, holl, wc, schody na piętro oraz pomieszczenia gospodarcze, na piętrze sala ogólna, holl, kuchnia i zmywalnia, w piwnicy pomieszczenia gospodarcze. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy - 203,70 m², powierzchnia użytkowa - 278,28 m², kubatura - 1 500,00 m³, wysokość parteru - 3,00 m, wysokość piętra - 2,55 m – 3,55 m, wysokość do kalenicy - 8,80 m, ilość kondygnacji naziemnych – 2. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.2.1. Branżę budowlaną w ramach, której należy wykonać roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Słupie. 2.2.1.1. roboty remontowe wewnętrzne w budynku to m.in.: Piwnica: wykonanie tynków wewnętrznych, zwykłych kat. III cementowo-wapiennych, zamontowanie drzwi zewnętrznych aluminiowych, wykonanie posadzki betonowej z płytek podłogowych, rozebranie istniejących schodów, wykonanie zewnętrznych, wykonanie stropu, malowanie dwukrotne farbą emulsyjną zmywalną pomieszczeń po zagruntowaniu podłoża preparatami czepnymi. Parter: rozebranie istniejącej ściany, zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego, odnowienie ścian i sufitów poprzez przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej oraz malowanie farbą akrylową zmywalną po uprzednim gruntowaniu, licowanie ścian płytkami ceramicznymi w łazienkach po skuciu tynków, szpachlowanie i czyszczenie istniejących cokolików, wymiana kratek wentylacyjnych, wykucie i wstawienie wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, czyszczenie i odmalowanie balustrady schodowej, wykonanie sufitów podwieszanych gipsowo – kartonowych na konstrukcji metalowej z wykonaniem gładzi i pomalowaniem, skucie istniejących płytek w łazienkach oraz ułożenie nowych, wykonanie poręczy dla niepełnosprawnych w łazience. Piętro: zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego i wykonanie nowego, wykonanie nadproży, odnowienie ścian i sufitów poprzez przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej jednowarstwowej oraz malowanie farbą akrylową zmywalną po uprzednim gruntowaniu, licowanie ścian płytkami ceramicznymi w kuchni i zmywalni do wysokości 2,0 m po skuciu istniejących tynków i wykonaniu nowych, szpachlowanie i czyszczenie istniejących cokolików, wymiana kratek wentylacyjnych, wykucie i wstawienie wszystkich drzwi wewnętrznych, czyszczenie i odmalowanie kraty na hollu, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych na konstrukcji metalowej z wykonaniem gładzi i pomalowaniem w celu wydzielenia chłodni, wykonanie wywietrznika dachowego. 2.2.1.2. roboty remontowe zewnętrzne budynku to m.in.: wykonanie remontu dachu poprzez wymianę istniejącego pokrycia z eternitu na blachę trapezową wraz z łaceniem oraz obróbkami blacharskimi i o rynnowaniem budynku, dołożenie 4 krokwi w celu wykonania kominów, wymurowanie kominów powyżej połaci dachowej z cegły klinkierowej, wykonanie remontu elewacji poprzez wykonanie ocieplenia płytami styropianowymi wraz z tynkiem, parapetami zewnętrznymi oraz płytkami mrozoodpornymi klinkierowymi na istniejących schodach i nowych schodach do piwnicy, wykonanie nawierzchni placu przed budynkiem, miejsca parkingowe i opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej (częściowe przełożenie istniejącej kostki), remont istniejącego ogrodzenia betonowego z uzupełnieniem braków w ogrodzeniu, wykonanie zbiornika na nieczystości ciekłe oraz pokrywy wraz z włazem na istniejącym 2.2.2. Branżę sanitarną w ramach, której należy wykonać:  instalację wody zimnej;  instalację wody ciepłej;  instalację kanalizacji sanitarnej;  instalację c.o.;  instalację gazową wewnętrzną;  dostawę oraz montaż technologii kuchni. 2.2.3. Branżę elektryczną w ramach, której należy wykonać:  wewnętrzną linie zasilającą (wlz);  złącze licznikowe ZL-1, wyłącznik ppoż;  tablice bezpiecznikowe TB-1, TB-2;  instalacja siłowa 230/400V;  instalacja gniazd i oświetlenia 230V;  instalacja odgromowa. 2.3. Szczegółowy zakres opisu przedmiotu zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna (SST), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,(STWiORB), ogólna charakterystyka obiektu, przedmiar robót, rysunki techniczne, stanowiące integralną część SIWZ. 2.4.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SST. Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji technicznej i SST, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. 2.6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały które wchodzą w skład realizacji inwestycji. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 12 do SIWZ - kryteria oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. 2.7. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania wynikające z dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej a także ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 2.8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 2.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.) następujące czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik robót wykonujący prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w pkt 2.2.1. SIWZ w tym prac fizycznych z branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samo zatrudnienia jako podwykonawcy). 2.8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.7. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7. czynności w trakcie realizacji zamówienia  Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.7. czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 2.10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1.Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Oddział w Modliborzycach nr konta: 47 8717 1123 2010 1000 2118 0035 z dopiskiem „Wadium – INW.271.1.6.2018” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 6.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Modliborzycach, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, piętro - sekretariat - pokój nr 2 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:  nazwę dającego zlecenia Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby,  kwotę gwarancji,  termin ważności gwarancji w formule: „od dnia….- do dnia ..”, 6.6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 6.7.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6.8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 6.9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust 1-4 ustawy Pzp. 6.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp) 6.12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.12.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp). 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadku określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.4.Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w 5.1.1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.5.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach