Przetargi.pl
„Remont budynku mieszkalnego w AWF Filia w Białej Podlaskiej”

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 428 712 , fax. 833 428 712
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej
    ul. Akademicka 2
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 428 712, fax. 833 428 712
    REGON: 32783000025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.awf-bp.edu.pl/ zamowienia-publiczne-30plus
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku mieszkalnego w AWF Filia w Białej Podlaskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego na terenie AWF Filia w Białej Podlaskiej, przy ul. Akademickiej 2 wraz z opracowaniem niezbędnych dokumentacji technicznych na potrzeby zadania. 2. Opis techniczny i zakres robót remontowych 2.1 Założenia ogólne Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie remontu budynku mieszkalnego 6 kondygnacyjnego (w tym piwnice) w poniżej podanym zakresie: • remont pomieszczeń w 16 mieszkaniach na 5 kondygnacjach - przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój mały, pokój większy (nie przewiduje się remontu w mieszkaniach o nr 1,3,4 i 8). • remont klatki schodowej i wiatrołapu, • remont piwnic, • remont instalacji centralnego ogrzewania (obejmuje remont całej instalacji centralnego ogrzewania od rozdzielaczy c.o. w piwnicach), • remont instalacji kanalizacji sanitarnej (obejmuje remont całej instalacji kanalizacji sanitarnej od pionów w piwnicach), • remont instalacji wody ciepłej, zimnej i cyrkulacji (obejmuje remont całej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji od wodomierza w piwnicy), • remont instalacji komputerowej i telewizyjnej (obejmuje remont całej instalacji komputerowej i telewizyjnej w budynku zgodnie z załącznikiem Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia), • montaż instalacji domofonowej wraz z uruchomieniem, • wykonanie robót remontowych w łazienkach w bloku B domu studenta ABC, przy ul. Akademickiej 2. Szczegółowy zakres robót remontowych został określony w p. 2.2.opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowe ilości robót w mieszkaniach (jeżeli zostały podane) dotyczą pojedynczego mieszkania. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy elementów wyposażenia został przedstawiony w załączniku Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. W wycenie robót remontowych należy uwzględnić ponadto: • Wywiezienie gruzu, odpadów i materiałów z rozbiórki (wraz z kosztami utylizacji), • Wyniesienie z budynku i wywiezienie (po uzgodnieniu z Zamawiającym) wraz z kosztami utylizacji elementów wyposażenia mieszkań takich jak: meble, sprzęt elektryczny itp., • Wykonanie niezbędnych rusztowań i pomostów do robót budowlanych oraz ich koszty pracy, • Wykonanie niezbędnych przebić przez przegrody dla instalacji oraz bruzd, wraz z ich zaprawieniem, • Wykonanie przebić instalacyjnych przez stropodach, uzupełnienie i uszczelnienie warstw dachowych, • połączenie nowych odcinków instalacji z istniejącymi, z uwzględnieniem lokali nieremontowanych, • prowadzenie przewodów kanalizacyjnych, wodociągowych i centralnego ogrzewania w zabudowie z płyt gipsowo kartonowych lub w bruzdach (szczegółowe ustalenia na etapie realizacji). • Udrożnienie przewodów kominowych w przypadku braku wentylacji w pomieszczeniu (kuchnie, łazienki) lub w razie potrzeby ich częściowe przemurowanie, • Wykonanie dokumentacji technicznych i innych opracowań, jeżeli Wykonawca uzna je za niezbędne do realizacji robót, • Właściwe przygotowanie podłoży do wykonania robót (np. usunięcie pozostałości kleju, gruntowanie, usunięcie odstających powłok lub tynków, przygotowanie podłoży pod posadzki), • przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu elektrycznego, • Uzupełnienie tynków i powłok malarskich w miejscach rozbiórek (np. przy wymienianych ościeżnicach, po otworach i rozbieranych ściankach działowych itp.), • Uzupełnienie warstw posadzkowych w przypadku ich uszkodzenia podczas wykonywania robót budowlanych instalacyjnych, • Wykonanie tymczasowych zabezpieczeń placu budowy, oznakowania BHP i ppoż. podczas trwania budowy, • Wykonanie ew. „półek” lub wnęk w okładzinach z glazury w łazienkach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, • płukanie instalacji wodociągowych zgodnie z normą EN 806-4:2010, • wykonanie prób ciśnieniowych instalacji wod. – kan. i c.o., • wykonanie próby szczelności instalacji kanalizacji sanitarnej, • wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia załączonych rysunkach, z uwzględnieniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 3. W niniejszym postępowaniu wynagrodzenie za roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiar robót budowlanych stanowiący: • Załącznik nr 1 do SIWZ, Uwaga – roboty remontowe i renowacyjne objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia a zawarte w nim zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów, wobec czego w niniejszym postępowaniu przedmiar robót stanowiący zał. nr 1 ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiąca, Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący, Załącznik nr 3 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy, zero groszy) 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków, w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach