Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji polskiej gospodarki

Ministerstwo Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 71 50 , fax. 22 273 89 22
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rozwoju
    Plac Trzech Krzyży 3
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 71 50, fax. 22 273 89 22
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mr.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji polskiej gospodarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Umowy, zwanym dalej „Zadaniem”, jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji polskiej gospodarki. Zadanie zostanie wykonane: 1)zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do Umowy oraz z Ofertą Wykonawcy; 2)nie później niż do 31 stycznia 2018 roku, zgodnie z Harmonogramem, stanowiącym Załącznik nr 5 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. 2) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5) opis realizacji zamówienia zawierający: a) Strategie kampanii, w tym: 1.1.1. Analizę grupy celowej, jej potrzeb i korzyści oraz konsumpcja mediów. Powody racjonalne i emocjonalne, dla których grupa celowa ma nam uwierzyć. 1.1.2. BIG IDEA - precyzyjnie sformułowany, czytelny koncept, który powinien w sposób jednoznaczny wynikać z każdego z komunikatów. 1.1.3. Najważniejsze komunikaty kampanii na szczeblu ogólnym. 1.1.4. Uzasadnienie wyboru poszczególnych działań w Internecie oraz ich dopasowanie do grupy celowej. 1.1.5. Harmonogram realizacji kampanii, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ 1.1.6. Opracowanie szczegółowego planu emisji reklam w Internecie. b) Koncepcje kreatywną, w tym: 1.1.7. Ogólny opis koncepcji kreatywnej całej kampanii oraz wizualizacja motywu przewodniego. 1.1.8. Wykonawca ma przedstawić tylko 1 (jedną) spójną koncepcję kreatywną, ale w jej ramach należy przygotować co najmniej po 3 egzekucje (liczba scenariuszy, projektów reklam). 1.1.9. Stworzenie hasła przewodniego. Hasło powinno być na tyle oryginalne, by łatwo było je grupie docelowej zapamiętać, przyporządkować i jednoznacznie utożsamić z ideą Marki Polskiej Gospodarki. 1.1.10. Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję 30 sekundowego spotu internetowego w formie opisu i ilustrowanego scenariusza (storyboardu), która potem będzie mogła być modyfikowana. Pomysł powinien być na tyle wyróżniający, oryginalny, by już od pierwszych sekund zwracać uwagę widzów, angażować ich emocjonalnie, zaciekawiać treściami, których nie znali. 1.1.11. Rozwiązania kreatywne do internetu w formie wizualizacji: a. projekty banneru w formacie double billboard, b. projekt skyscraper, c. projekty formatów do wykorzystania w mediach społecznościowych, d. projekt mailingu, e. propozycja layoutu strony internetowej f. inne planowane w kampanii formaty graficzne. c) Tabelę Parametrów Kampanii – Media Plan – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach