Przetargi.pl
Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego

Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-972 Warszawa, Hlonda 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 308 14 91
  • Data zamieszczenia: 2023-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
    Hlonda 1
    02-972 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 308 14 91
    REGON: 364481345
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji kampanii reklamowej promującej Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego. Kampania ma służyć promocji Muzeum jako nowoczesnej i wielofunkcyjnej instytucji kultury, przedstawiającej postacie i działalność papieża Jana Pawła II oraz prymasa Stefana Wyszyńskiego na tle XX-wiecznych dziejów polskiego państwa i narodu, prezentującej realizację uniwersalnych wartości przez patronów Muzeum oraz posługującej się atrakcyjną formą przekazu. Kampania ma mieć charakter profrekwencyjny, służąc zwiększeniu świadomości o powstaniu Muzeum oraz zwiększeniu liczby jego odwiedzających. Kampania ma poinformować, że istnieje nowe ciekawe miejsce na kulturalnej mapie Wilanowa, Warszawy i Polski, które z całą pewnością warto odwiedzić. Kampania ma być dopasowana do specyfiki grup docelowych pod kątem zrozumienia ich potrzeb, oczekiwań, motywacji oraz korzyści, które są uznawane przez nich za atrakcyjne. Koncepcja kreatywna powinna się wyróżniać na tle innych koncepcji zrealizowanych dla instytucji kultury. Komunikat powinien być czytelny, prosty, wiarygodny/autentyczny i wywoływać pozytywne emocje.Realizacja kampanii reklamowej promującej Muzeum nastąpi w trzech etapachETAP I – opracowanie strategii i przygotowanie materiałów do realizacji;ETAP II – zadania zaplanowane do realizacji w okresie sierpień-październik 2023 r., obejmujące intensywną kampanię promocyjną, w tym reklamę OOH oraz reklamę w internecie i mediach społecznościowych, poprzedzone badaniami opinii społecznej;ETAP III – zadania zaplanowane do realizacji w okresie wrzesień-grudzień 2023 r. obejmujące kampanię w internecie i mediach społecznościowych wspartą działaniami dodatkowymi (public relations, influencer marketing).Szczegółowy OPZ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach