Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, Inflancka 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 542 20 00
  • Data zamieszczenia: 2023-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
    Inflancka 4
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 542 20 00
    REGON: 140944971
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania kampanii zgodnie z założeniami przedstawionymi w OPZ, w tym zwłaszcza do zapisów wskazanych w pkt 6.1 SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej trzy usługi o wartości minimum 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych brutto) każda z nich, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługi prowadzenia kampanii reklamowych w różnorodnych mediach, w tym przede wszystkim w Internecie, a także produkcji materiałów reklamowych: tekstów, grafiki oraz reklam outdoorowych; 2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: 1) Kierownik projektu (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie koordynowania kampanii promocyjnych; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była odpowiedzialna za całokształt realizacji co najmniej 3 kampanii promocyjnych dla 3 różnych podmiotów/firm; 2) Grafik będący ilustratorem/rysownikiem (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) posiada wykształcenie kierunkowe: ukończona szkoła średnia i/lub studia pierwszego czy drugiego stopnia o profilu plastycznym, graficznym i/lub informatycznym – specjalizacja graficzna i/lub kurs z grafiki komputerowej; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywała usługi polegające na wykonywaniu grafik reklamowych, jak i ilustracji (w tym cyfrowych) na zamówienie do co najmniej 3 projektów na zlecenie 3 różnych podmiotów/firm; 3) Copywriter (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywała usługi polegające na opracowaniu tekstów reklamowych (hasła, slogany, posty, artykuły, scenariusze, itd.) w ramach minimum 3 kampanii dla 3 różnych podmiotów/firm; 4) Jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej roli/funkcji w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 5) Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób – w zależności od roli, którą będzie pełnić – musi spełniać wszystkie wymagania określone dla danej roli
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach