Przetargi.pl
Przetarg nr DZP.26.1.283.2020 Na wymianę stolarki okiennej na stolarkę PCV w nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 2 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nr DZP.26.1.283.2020 Na wymianę stolarki okiennej na stolarkę PCV w nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w podziale na 2 części. 5.1.1. Część 1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Wielkość zamówienia wynosi: a) Wymiana okien zespolonych i skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno –rozwierane jednodzielne, dwudzielne, trzydzielne i czterodzielne w tym balkonowe – UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu. Należy zachować dotychczasowy podział wymienianych okien – 222,84 m2 b) obróbki blacharskie – parapety zewnętrzne – 60,00 m2 c) parapety wewnętrzne - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu – 117,00 mb d) nawiewnik okienny - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu – 98 szt. e) utylizacja i wywiezienie gruzu i okien z demontażu. 5.1.2 Część 2 Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Wielkość zamówienia wynosi: a) Wymiana okien zespolonych i skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno –rozwierane jednodzielne, dwudzielne, trzydzielne i czterodzielne w tym balkonowe – UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu. Należy zachować dotychczasowy podział wymienianych okien – 123,75 m2 b) obróbki blacharskie – parapety zewnętrzne – 33,62 m2 c) parapety wewnętrzne - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu – 64,20 mb d) nawiewnik okienny - UWAGA cena scalona uwzględnia materiał, transport, obróbkę i wywóz gruzu – 53 szt. e) utylizacja i wywiezienie gruzu i okien z demontażu. W/w zakres zamówienia w okresie trwania umowy może ulec zmianie pod względem ilościowym w zależności od potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie robót odbywać będzie się na podstawie faktycznie wykonanego zakresu umowy i ustalonej ceny jednostkowej. Wykazy adresowo-ilościowe stolarki okiennej wykonawca otrzyma przy podpisaniu umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do pomiaru okien pod względem wymogów techniczno-montażowych - z natury. Okna muszą spełniać następujące warunki: • System profili PCV klasa A – minimum pięciokomorowy , biały o głębokości profila min. 70 mm. z uszczelkami fabrycznie wprowadzonymi do profilu • Nawiewniki: automatyczny - 1 szt. na okno, • szyby zespolone izolacyjne, klejone 4x16x4 mm połączonych o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K, na ramce wewnątrz wkładu musi znajdować się trwałe oznakowanie dotyczące współczynnika izolacyjności cieplnej zestawu szybowego • Współczynnik przenikania ciepła dla okna U(max) =1,1 [W/m2 * K], • Okna winny posiadać współczynnik infiltracji powietrza a = max 0,3 m3/mh • Okucia obwiedniowe umożliwiające dwukierunkowe otwieranie rozwieranie i uchylne oraz mikrowentylację przynajmniej w jednym skrzydle, klamki umieszczone na odpowiedniej wysokości umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie. • Podział okna na skrzydła musi być zachowany zgodnie ze stanem istniejącym. Parapety wewnętrzne: o szerokości do ok 50 cm z płyt MDF, lakierowane grubości 3 cm w kolorze białym wykończone w ćwierćwałek. Długość i szerokość parapetów wewnętrznych dostosować do indywidualnych wymogów okna. Do kalkulacji ceny 1 mb należy przyjąć szerokość parapetów wewnętrznych 50 cm. Parapety zewnętrzne: Wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 0,50 mm. Długość i szerokość parapetów zewnętrznych dostosować do indywidualnych wymogów okna. Montowana nowa stolarka PCV musi posiadać : - profile PCV winny posiadać certyfikowaną kwalifikację w zakresie reakcji na ogień. Klasyfikacja maksimum B. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Okna ujęte w przedmiarze do wymiany winny spełniać wymagania określone w załączniku z dnia 8 kwietnia 2019r. do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.( Dz.U. tekst jednolity z 2019 poz. 1065 ). Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, materiały, elementy i urządzenia przeznaczone do robót powinny odpowiadać Polskim Normom i Normom branżowym. c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia: roboty budowlane – min. 60 miesięcy i min. 24 miesiące gwarancji na regulację skrzydeł i okuć. d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych. Wartość zamówienia: Część nr 1 – 212 125,85 zł/netto; Część nr 2 – 117 800,10 zł/netto;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), Część 2: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100), 15.2. Niezależnie od tego, czy Wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej części postępowania zobowiązany jest określić jednoznacznie numery części, na które wadium zostało wniesione (w zależności od formy składania wadium może to być określenie numerów części w tytule przelewu, treści gwarancji bankowej itp.). 15.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 55 1560 0013 2001 2565 4000 0458 (w tytule przelewu należy wpisać: DZP.26.1.283.2020 i nr części, których wadium dotyczy …….) 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 15.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 15.3.1, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 15.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 15.6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich, 90-514 Łódź, al. T. Kościuszki 47 ), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 3) kwota gwarancji / poręczenia, 4) termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 15.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) – dotyczy przypadku składania oferty w formie pisemnej. 15.8. Wadium w formie innej niż pieniężna winno zostać załączone do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokument zgodnie z reprezentacją. Następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) – dotyczy przypadku składania oferty w formie elektronicznej. 15.9. Wadium składane w formie elektronicznej nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji. 15.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 15.11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach