Przetargi.pl
Poprawa dostępności do usług publicznych dla osób z niepełnosprawnościami poprzez powiększenie otworów i wymianę stolarki drzwiowej

Gmina Galewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-405 Galewice, Wieluńska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627838618 , fax. 627838625
  • Data zamieszczenia: 2023-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
    Wieluńska 5
    98-405 Galewice, woj. łódzkie
    tel. 627838618, fax. 627838625
    REGON: 250855073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności do usług publicznych dla osób z niepełnosprawnościami poprzez powiększenie otworów i wymianę stolarki drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Poprawa dostępności do usług publicznych dla osób z niepełnosprawnościami poprzez powiększenie otworów i wymianę stolarki drzwiowej w budynku Urzędu Gminy w Galewicach".1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) wykonanie prac budowlano-montażowych w następującym zakresie:a) przygotowanie - z zastrzeżeniem, że z uwagi na to że prace prowadzone będą w czynnym obiekcie należy na czas wykonywanych robót bezwzględnie zabezpieczyć miejsce, jak również prowadzenie prac powinno przebiegać w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu,b) Planowany zakres robót budowlanych obejmuje likwidację barier architektonicznych w budynku Urzędu Gminy w Galewicach poprzez powiększenie otworów i wymianę stolarki drzwiowej. Roboty polegać będą w szczególności na robotach rozbiórkowych (demontażu dotychczasowych drzwi, wykuciu w murach ścian powiększonych otworów), ułożeniu nadproży w 28 % ilości drzwi, montażu drzwi z ościeżnicą i obróbką, 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 i 8 do SWZ tj. OPZ oraz rzutach poszczególnych poziomów budynku z zaznaczonymi drzwiami do wymiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 zł).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie Oddział w Galewicach97 9256 0004 5500 0257 2000 0010z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RO.271.2.1.2023 „Poprawa dostępności do usług publicznych dla osób z niepełnosprawnościami …”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach