Gmina Żarnów ogłasza przetarg
- Adres: 26-330 Żarnów, Opoczyńska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48(44)7577055 , fax. +48(44)7577057
- Data zamieszczenia: 2020-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
Opoczyńska 5
26-330 Żarnów, woj. łódzkie
tel. +48(44)7577055, fax. +48(44)7577057
REGON: 59064784200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Klewie” Wykonanie kotłowni na pellet wraz z instalacją C.O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Klewie”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie kotłowni na pellet wraz z instalacją C.O. a) wykonanie kotłowni na pellet; b) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; 2. Przedmiot umowy jest ściśle określony w: a) ofercie Wykonawcy, b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) dokumentacji technicznej – zał. Nr 10 do SIWZ.; d) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót– zał. Nr 10 do SIWZ.; e) Audycie energetycznym – zał. Nr 12 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty – załącznik Nr 1 do SIWZ każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2, 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez w Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (tj. o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
Dodano: 2024-03-06 - „Modernizacja systemu gospodarki wodnej poprzez dostawę i wymianę wodomierzy wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej w gminie Krzyżanów” (system „zaprojektuj i wybuduj”)
Dodano: 2024-01-07 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
Dodano: 2023-03-10 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Bielawy
Dodano: 2023-01-26 - Remont instalacji CO i C.W.U. oraz wentylacji mechanicznej w budynku nr 6/K3962 II
Dodano: 2022-08-05 - Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49
Dodano: 2021-02-15 - „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów i rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w m. Ujazd, ul. Przedmieście”.
Dodano: 2020-06-19 - Wymiana pokrycia dachowego oraz remont kominów ponad dachem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - ul. Roosevelta 21 w Wieluniu
Dodano: 2020-05-07 - Remont wewnętrznej instalacji wod –kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. 18 Stycznia 2 i ul. Krakowskie Przedmieście 4 w Wieluniu
Dodano: 2020-04-27 - Remont wewnętrznej instalacji wod – kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. 3 Maja 11 w Wieluniu
Dodano: 2020-04-06