Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg
- Adres: 81451 Gdynia, Al. Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Al. Zwycięstwa
81451 Gdynia, woj. pomorskie
tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
REGON: 19311273000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2018 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal GDD 2018, realizowany w Gdyni, w dniach 6 lipca – 15 lipca 2018r. wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia został zawarty w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 9 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018r., poz.108), w tym wykonujących w szczególności czynności w zakresie kierowania zespołem (kierownik zespołu) oraz wykonujących czynności w zakresie produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie składa się wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu listę osób, przeznaczonych do wykonania zamówienia, w zakresie: kierownika zespołu: posiadającego doświadczenie w kierowaniu przynajmniej jedną kampanią o zasięgu ogólnokrajowym w zakresie której były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne, w ciągu ostatnich 3 lat; specjalisty ds. online marketingu posiadającego, doświadczenie w zakresie organizacji i/lub koordynacji, co najmniej jednej kampanii, w zakresie, której były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne oraz w mediach społecznościowych i Internecie, w ciągu ostatnich 3 lat. copywritera posiadającego doświadczenie w zakresie przygotowywania i redakcji publikacji oraz treści promocyjnych. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji copywritera z funkcją kierownika zespołu lub specjalisty ds. online marketingu. 6. W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedstawienia, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, kopii zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 80 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja Miasta Gdańska w ramach wydarzenia Gdańsk Siesta Festival 2022
Dodano: 2022-09-08 - świadczenia usług w zakresie doradztwa komunikacyjnego dla Zakładu Utylizacyjnego sp. z o.o
Dodano: 2021-03-29 - świadczenia usług w zakresie doradztwa komunikacyjnego dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-22 - obsługi z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Dodano: 2019-06-28 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2019 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2019-02-25 - obsługa z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Dodano: 2018-04-06 - promocja projektu Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni, budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie
Dodano: 2018-02-16 - Organizacja i realizacja kampanii pn. ”Rowerowy Maj” w gdyńskich publicznych szkołach podstawowych
Dodano: 2018-01-22 - usługi Public Relations wraz z edukacją ekologiczną dla przedsięwzięcia „Budowa hermetycznej instalacji, jako uzupełnienie istniejącego systemu kompostowania w Zakładzie Utylizacyjnym w Gdańsku”
Dodano: 2018-01-19 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2017 w Gdyni.
Dodano: 2017-03-08