Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2019 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych

Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 698 21 50 , fax. +48 58 698 21 65
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
    Al. Zwycięstwa
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48 58 698 21 50, fax. +48 58 698 21 65
    REGON: 19311273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2019 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal GDD 2019, realizowany w Gdyni, w dniach 6 lipca – 14 lipca 2019r. wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych, zakres w szczególności obejmuje: a)opracowanie i dostarczenie szczegółowego planu wykonawczego kampanii informacyjno-promocyjnej, szczegółowego media planu i harmonogramu działań; b)produkcję materiałów informacyjno-promocyjnych do dnia 1 lipca 2019r. przy czym poszczególne elementy będą produkowane zgodnie z ustalonym harmonogramem kampanii; c)promocję festiwalu w okresie od dnia podpisania umowy do 20 czerwca 2019r. wśród studentów polskich uczelni związanych z projektowaniem, wśród organizacji związanych ze wzornictwem i architekturą; d)wysyłkę/dystrybucję zaproszeń oraz materiałów promocyjnych do gości, VIPów oraz lokalizacji festiwalu, partnerskich lokali gastronomicznych na terenie Trójmiasta i Warszawy; e)przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej oraz wsparcie PR; f)przeprowadzenie działań promujących podcasty - Forum GDD, poprzedzających festiwal; g)przeprowadzenie działań koordynacyjnych i promocyjnych akcji ambientowej Design w mieście; h)zakup kampanii na nośnikach multimedialnych zlokalizowanych w Centrum Handlowym Riviera przy ul. Górskiego 2 w Gdyni; i)zakup kampanii na nośnikach multimedialnych zlokalizowanych na dworcach PKP: Gdynia Główna, Gdańsk Główny, Sopot Główny. Zarządcą powierzchni reklamowej w wymienionych miejscach jest You Can Be Interactiv; j)pozycjonowanie strony gdyniadesigndays.eu wraz z doborem słów kluczowych przy wykorzystaniu reklamy sponsorowanej np. Google AdWords, wraz z kampanią remarketingową; k)administrację kont Facebook, Instagram, LinkedIn, Vimeo, Youtube w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2019r; l)oznakowanie przestrzeni miejskiej poprzez produkcję i rozstawienie totemów informacyjnych w różnych lokalizacjach Gdyni; ł)koordynację procesu rejestracji poprzez serwis Evenea na warsztaty i wydarzenia odbywające się w ramach festiwalu; m)przygotowanie raportów podsumowujących kampanię: raportu podsumowującego kampanię oraz raportu podsumowującego kampanię online do dnia 5 sierpnia 2019r. 2.Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. 3.Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu listę osób, przeznaczonych do wykonania zamówienia, w zakresie: a)kierownika zespołu: posiadającego doświadczenie w kierowaniu przynajmniej jedną kampanią o zasięgu ogólnokrajowym w zakresie której były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne, w ciągu ostatnich 3 lat; b)specjalisty ds. online marketingu posiadającego, doświadczenie w zakresie organizacji i/lub koordynacji, co najmniej jednej kampanii, w zakresie której były prowadzone działania informacyjne i/lub promocyjne oraz w mediach społecznościowych i Internecie, w ciągu ostatnich 3 lat; c)copywritera posiadającego doświadczenie w zakresie przygotowywania i redakcji publikacji oraz treści promocyjnych. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji copywritera z funkcją kierownika zespołu lub specjalisty ds. online marketingu. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2019r., poz.108), w tym wykonujących w szczególności czynności w zakresie kierowania zespołem (kierownik zespołu) oraz wykonujących czynności w zakresie produkcji materiałów informacyjno-promocyjnych. 5.W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedstawienia, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, kopii zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 80 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys dla zamówienia, dla którego złożył ofertę (suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysu musi być równa wartości podanej w ofercie dla zamówienia). Ceny jednostkowe przedmiotu umowy określone w kosztorysie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 7.Szczegółowy opis i zakres zamówienia, wymagania Zamawiającego i obowiązki Wykonawcy został zawarty w dokumentacji przetargowej - SIWZ i załącznikach. 8.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę 218.000,00 zł brutto (z VAT) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, jakie należy załączyć do oferty: a)Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. b)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (do wykorzystania wzór zobowiązania stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach