Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2018-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego
81382 Gdynia, woj. pomorskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
promocja projektu Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni, budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:opracowanie graficzne, wykonanie i dostawę pięciu tablic informacyjno-pamiątkowych, opracowanie graficzne, redakcyjne i publikację pięciu reklam prasowych (format 1/2 strony) projektu w dzienniku o zasięgu co najmniej lokalnym, opracowanie graficzne, redakcyjne i publikację czterostronicowego dodatku do dziennika o zasięgu co najmniej lokalnym, wykonywanie dokumentacji fotograficznej z realizacji projektu -po 100 fotografii z każdej z pięciu inwestycji, opracowanie graficzne, redakcyjne i publikację artykułu sponsorowanego na portalu internetowym,produkcję i 30 krotną emisję w radio 30 sek. spotu promującego projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk i wkładkowanie 30 tysięcy egzemplarzy dwustronicowej wkładki do Biuletynu Informacyjnego Rady i Prezydenta Gdyni „Ratusz”. Wykonawca może ale nie musi zaoferować dodatkową publikację reklam prasowych w wydaniu internetowym wskazanego w ofercie dziennika lub więcej niż 30 emisji spotu promującego projekt na antenie wskazanego w ofercie radia. Wykonawca może ale nie musi zaoferować dodatkową publikację reklam prasowych w wydaniu internetowym wskazanego w ofercie dziennika lub więcej niż 30 emisji spotu promującego projekt na antenie wskazanego w ofercie radia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniania jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , dowody potwierdzające , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja Miasta Gdańska w ramach wydarzenia Gdańsk Siesta Festival 2022
Dodano: 2022-09-08 - świadczenia usług w zakresie doradztwa komunikacyjnego dla Zakładu Utylizacyjnego sp. z o.o
Dodano: 2021-03-29 - świadczenia usług w zakresie doradztwa komunikacyjnego dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-22 - obsługi z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Dodano: 2019-06-28 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2019 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2019-02-25 - obsługa z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Dodano: 2018-04-06 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2018 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych.
Dodano: 2018-03-19 - Organizacja i realizacja kampanii pn. ”Rowerowy Maj” w gdyńskich publicznych szkołach podstawowych
Dodano: 2018-01-22 - usługi Public Relations wraz z edukacją ekologiczną dla przedsięwzięcia „Budowa hermetycznej instalacji, jako uzupełnienie istniejącego systemu kompostowania w Zakładzie Utylizacyjnym w Gdańsku”
Dodano: 2018-01-19 - Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2017 w Gdyni.
Dodano: 2017-03-08