Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu pn.: brukarz grupa I i II dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, N/N N/N
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 671 57 44 , fax. 0-16 671 53 80
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    N/N N/N N/N
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 671 57 44, fax. 0-16 671 53 80
    REGON: 00032037700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu pn.: brukarz grupa I i II dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce, w ramach projektu: Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności, współfinansowanego ze środków EFS w ramach Poddziałania 1.3.4 PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę usługi w zakresie przeprowadzenia kursu brukarz grupa I i II, umożliwiającego uzyskanie lub uzupełnienie wiedzy ogólnej oraz umiejętności, dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Medyce i uczestniczących w projekcie systemowym: Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Kursy obejmować będą swym zakresem zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z programem i harmonogramem opracowanym i przekazanym Zamawiającemu do akceptacji, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2. Kursy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Liczba uczestników kursu: 12 osób na jedną grupę, łącznie 24 osoby w dwóch kursach 4. Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla jednego kursu powinna wynosić min. 120 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), w tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować min. 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować min. 100 godzin. 5. Kursy powinnny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, za wyjątkiem świąt, nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie, z przerwą na obiad. 6. Zamawiający może wyrazić zgodę na realizację kursów w soboty w godzinach wymienionych w ust. 5 na pisemny wniosek Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne i materiały przeznaczone do realizacji praktycznej części kursów. 8. Materiały przeznaczone na realizację kursów i dokumentacja powinny zawierać aktualny logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiający identyfikację źródeł jego finansowania zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne zestawienie logotypów i proporcji między znakami w nich zawartymi. Wymóg ten dotyczy również materiałów dydaktycznych przekazywanych przez Wykonawcę uczestnikom kursów. 9. Kursy powinny zakończyć się zaliczeniem, który przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Czas trwania zaliczenia nie wlicza się do liczby godzin kursu. Koszt przeprowadzenia zaliczenia pokrywa Wykonawca. 10. Wszelkie dane osobowe uczestników kursu, niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami kursów, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursów, Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać Ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 11. Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia kursów. 12. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursów, w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania kursów. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przebiegu kursu oraz dokumentacji księgowo - finansowej, dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia, do końca 2020 roku. 14. Wykonawca ma spełniać warunki dla organizatorów kształcenia, o których mowa w §18, ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). 15. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis jego wykonania oraz pozostałe obowiązki wykonawcy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 5 do SIWZ (umowa dotyczy każdego kursu z osobna)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach