Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE KURSU DOSKONALĄCEGO W SPECJALNOŚCI BLACHARZ SAMOCHODOWY, LAKIERNIK SAMOCHODOWY - Sprawa nr 76/2012

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE KURSU DOSKONALĄCEGO W SPECJALNOŚCI BLACHARZ SAMOCHODOWY, LAKIERNIK SAMOCHODOWY - Sprawa nr 76/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursu w specjalności blacharz samochodowy, lakiernik samochodowy dla Odbiorcy usługi: Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu - Centrum Szkolenia Logistyki zgodnie wymaganiami określonymi w niniejszej umowie oraz szczegółowym opisem świadczenia usług ujętym w Załączniku Nr 1 i 2 do umowy stanowiących opis przedmiotu zamówienia (w tym m.in. tematykę i program szkolenia, liczbę uczestników, liczbę godzin, okres szkolenia). 2. Zakres usługi w ramach jednego kursu obejmuje: a) przeprowadzenie szkolenia praktyczno-teoretycznego - dla Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu. w oparciu o bazę szkoleniowo-warsztatową wykonawcy w odległości do 40 km od Grudziądza, w dwóch grupach w wymiarze 144 godzin, 1 godzina = 45 minut z tematyką oraz zakresem kursu zawartą w załączniku nr 1 i nr 2. b) prowadzenie szkolenia z wykorzystaniem materiałów eksploatacyjnych i narzędzi wykonawcy. c) sprawdzenie efektów kształcenia po zakończeniu kursu na zasadach określonych w treści Załącznika nr 1 i 2 do umowy - pkt. 4.2: Ocena stopnia wyszkolenia. 3. Zamawiający zapewnia kursantom nocleg, wyżywienie oraz dojazd do miejsca szkolenia w odległości do 40 km od Grudziądza. 4. Kurs należy zrealizować w formie pozaszkolnej określonej treścią § 3 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 r. poz. 186). 5. Zgodnie z treścią § 18 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 r. poz. 186) kurs może być prowadzony przez placówkę lub ośrodek - określone w art. 2 pkt 3a ustawy z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty (Dz.U. z 2004 Nr 256, poz. 2572, z późn. zm. tj. przez placówki kształcenia ustawicznego, placówki kształcenia praktycznego oraz ośrodki dokształcania i doskonalenia zawodowego, umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych 6. Wykonawca, na podstawie § 19 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 r. poz. 186) winien zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia oraz winien spełnić wymagania określone § 19 ust. 1 pkt 2-5 tegoż rozporządzenia w zakresie zapewnienia: odpowiednich pomieszczeń wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia;bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki;warunków organizacyjnych i technicznych umożliwiających udział w kształceniu osobom niepełnosprawnym;nadzoru służącego podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników kursu. 8. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy (nie później niż trzeciego dnia), wypełnia i przekazuje w formie pisemnej i elektronicznej Zamawiającemu harmonogram realizowanych kursów, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy po uprzednim uzgodnieniu terminów kursów z Zamawiającym. 9. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni roboczych od zaistniałej sytuacji ponownie przekazać wypełniony harmonogram z uwzględnieniem wprowadzonych zmian. 10. Nad dyscypliną uczestników kursu sprawuje piecze kierownik kursu (przedstawiciel CSlog) wyznaczony przez Odbiorcę - CSLog, który ma prawo wglądu w program i tematykę realizowanego w danym dniu szkolenia. Przedstawiciel CSLog ma prawo uczestniczyć w zajęciach i egzaminach prowadzonych przez Wykonawcę celem kontroli i nadzoru nad prowadzonymi czynnościami. 11. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu dostarczyć: a) listę potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych zawierających dane osobowe uczestnika, rodzaj wydanych materiałów, datę i jego podpis, b) w terminie trzech dni roboczych dostarczyć oryginał list obecności - wzór stanowi załącznik nr 4 do umowy, c) po przeprowadzeniu egzaminu przekazać listy egzaminacyjne przedstawicielowi CSLog. 12. W przypadku każdorazowej absencji uczestnika kursu, przerwania kursu Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację nie później niż trzeciego dnia nieobecności uczestnika kursu. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku, gdy kurs nie przekroczył 20 % całości czasu trwania kursu. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą w uzasadnionych przypadkach może skierować kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku, gdy kurs przekroczył 20 % całości czasu trwania kursu. 14. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika kursu. Usprawiedliwienia może dokonać Przedstawiciel CSLog w Grudziądzu, na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia, bądź oświadczenia złożonego przez uczestnika kursu. 15. Wykonawca wystawia zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w kursie oraz sprawdza efekty kształcenia uczestnika zarówno przy nieobecności nie przekraczającej 20% całości czasu trwania kursu, jak też przekraczającej 20 % całości czasu trwania kursu (w przypadku porozumienia, o którym mowa w pkt 13 zdanie 2). Termin przystąpienia do realizacji usługi oraz jej zakończenia zostanie ustalony między Zamawiającym i Wykonawcą po podpisaniu umowy, jednakże usługa winna zostać zrealizowana do 21.12.2012 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 500,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00-10.15) lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty (wskazane jest również dołączenie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem). 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11 Rozdziału IX SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach