Przetargi.pl
Przeglądy i naprawy pojazdów samochodowych stanowiących własność Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy i naprawy pojazdów samochodowych stanowiących własność Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu przeglądów okresowych, napraw mechanicznych i elektrycznych oraz holowania 9 pojazdów samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach, wskazanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres usług: A1. Pierwsza obsługa techniczna (OT – 1) obejmuje a) w dziedzinie mechaniki pojazdowej: ogólny przegląd pojazdu, smarowanie, sprawdzenie i regulacja hamulca ręcznego, oraz zasadniczego (nożnego), kontrola poziomu oleju w silniku, kontrola poziomu płynu chłodniczego, kontrola poziomu płynu hamulcowego, sprawdzenie stanu wycieraczek, kontrola poziomu płynu do spryskiwaczy szyb, sprawdzenie stanu opon i ciśnienia w kołach, ew. uzupełnienie, sprawdzenie elementów zawieszenia (przód i tył), sprawdzenie stanu układu kierowniczego – luzy, stany połączeń, kontrola stanu klocków i tarcz hamulcowych – przód i tył, sprawdzenie stanu przewodów hamulcowych, kontrola układu napędowego – stan połączeń, wycieki, osłony przegubów, sprawdzenie poziomu oleju w układzie wspomagania kierownicy, sprawdzenie stanu nacisku pasków osprzętu silnika, kontrola układu wydechowego – stanu połączeń, mocowań korozji, kontrola wskazań wskaźnika oleju. b) w dziedzinie elektryki samochodowej: oczyszczenie akumulatora, pokryw i otworów wentylacyjnych w korkach ogniw, kontrola stanu zacisków akumulatora, oczyszczenie końcówek akumulatora, sprawdzenie wskazań kontrolek deski rozdzielczej, kontrola działania rozrusznika i alternatora, kontrola stanu i działania sygnałów, świateł zewnętrznych i wewnętrznych, ustawienie świateł reflektorów (w razie potrzeby), kontrola działania wycieraczek i kierunkowskazów. A.2 Druga obsługa techniczna (OT – 2) obejmuje dla każdego pojazdu: a) w dziedzinie mechaniki pojazdowej: czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT – 1) sprawdzenie stanu oleju w silniku, skrzyni biegów i tylnym moście i ich wymiana, ( w zależności od przebiegu kilometrów), wymiana filtrów paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłowego, sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego, sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego, sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu, kontrola stanu filtra kabiny, kontrola amortyzatorów, kontrola hamulców, sprawdzenie płynu chłodniczego – pomiar temperatury zamarzania, kontrola jakości płynu hamulcowego – pomiar temperatury wrzenia, smarowanie zawiasów drzwi, kontrola szczelności układu klimatyzacji (pomiar ciśnień), wydajność układu klimatyzacji (pomiar temperatur), zbieżność kół. b) w dziedzinie elektryki pojazdowej: czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT – 1) przegląd akumulatorów, alternatora i rozrusznika, oczyszczenie zacisków akumulatora, uzupełnienie elektrolitu, kontrola stanu akumulatora i ładowania – test, przegląd zamocowania wyłącznika prądu regulatora napięcia oraz sprawdzenie ich działania, dokręcenie zacisków połączeń przewodów instalacji elektrycznej pomiędzy akumulatorem, rozrusznikiem i alternatorem, kontrola napięcia akumulatora, kontrola stanu przewodów i połączeń instalacji elektrycznej pojazdu, odczytanie /skasowanie kodów błędów/ usterek/inspekcji serwisowych B. typowe (uprzednio przewidziane i planowane) naprawy pojazdów w zakresie mechaniki i elektryki obejmuje m.in.: wymianę wahacza, wymianę przegubów, drążka kierownicy; wymianę łożyska koła, stabilizatora, amortyzatora oraz wymianę klocków hamulcowych, bębnów hamulcowych, szczęk hamulcowych, tarcz hamulcowych; wymianę sprzęgła; regulację hamulca ręcznego, wymianę płynu hamulcowego, linki hamulca; wymianę przewodów, pompy hamulcowej, pompy wspomagania; wymianę oleju w podzespołach; wymianę filtra paliwa, powietrza i kabinowego; napełnianie, odgrzybianie, dezynfekcja i ozonowanie klimatyzacji; przegląd podwozia; zbieżność kół; wymianę świecy żarowej; wymianę, naprawę rozrusznika i alternatora; regulację świateł; wymianę ogumienia. C. Holowanie pojazdów samochodowych w przypadku nagłej awarii. D. Naprawy awaryjne, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres, rodzaj, ilości, sposób postępowania, warunki realizacji, sposób rozliczania) określa wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ), a w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do wzoru umowy oraz Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. UWAGA! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji z powodu niemożności dokładnego określenia liczby przeglądów OT-1 (A.1), liczby typowych napraw (B) ilości kilometrów w trakcie holowania pojazdów samochodowych (C) oraz liczby i rodzaju pozostałych napraw tzw. awaryjnych (D). Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje wykonanie przeglądów technicznych OT-2 (A.2) – w ilościach wymienionych w pkt 1 ppkt A.2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Prawo opcji polega na możliwości nie zrealizowania maksymalnego zakresu zamówienia tj. przeglądów OT-1 oraz napraw typowych i pozostałych (awaryjne) - pkt 1 ppkt A.1, B ,C i D Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Konieczność wykonania ww. przeglądów, napraw i holowania jest niemożliwa do przewidzenia pod względem ilościowym (a w przypadku napraw awaryjnych - także rodzajowym). Zakres maksymalny zamówienia obejmuje ilości przeglądów i napraw , w tym holowania pojazdów, podane w Formularzu ofertowym w punktach A, B, C i D. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego.Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) jest kwota wynikająca ze zsumowania wartości brutto wszystkich tabel znajdujących się w Formularzu ofertowym w punktach A, B, C i D. 5. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ilości faktycznie wykonanych przeglądów, napraw i holowania z zastosowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie.  Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług przeglądów, napraw i holowania pojazdów. Wymóg nie dotyczy m.in.  osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach