Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 42-202 Częstochowa, Kilińskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343785233 , fax. 343785233
- Data zamieszczenia: 2019-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Kilińskiego 10
42-202 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343785233, fax. 343785233
REGON: 001232787 - Adres strony internetowej zamawiającego: spr.bip.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie napraw w pojazdach samochodowych Zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie napraw w pojazdach samochodowych Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 poniżej przedstawionych zadań wskazanych również w formularzach cenowych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ: Zadanie nr 1 – naprawa samochodów marki Mercedes w zakresie: naprawy silników, podzespołów mechanicznych i elektrycznych pojazdu. Zadanie nr 2 - Naprawa samochodów marki Volkswagen w zakresie: naprawy silników, podzespołów mechanicznych i elektrycznych pojazdu. Zadanie nr 3 - Naprawa samochodów marki Fiat Ducato w zakresie: naprawy silników, podzespołów mechanicznych i elektrycznych pojazdu. Zadanie nr 4 - Naprawa samochodów marki Ford w zakresie: naprawy silników, podzespołów mechanicznych i elektrycznych pojazdu. Zadanie nr 5 - Naprawa samochodów marki Renault, Hyundai , Citroen w zakresie: naprawy silników i podzespołów mechanicznych i elektrycznych pojazdu. Zadanie nr 6 – Naprawa wszystkich samochodów wyszczególnionych w załączniku 2 do SIWZ w zakresie: blacharsko-lakierniczym i konserwacji pojazdów . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca - bez wezwania - na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełniony formularz cenowy wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego -wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: a. oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 oraz nr 4do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII 3 lit. a -SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 15 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji, napraw, mycia pojazdów oraz sprzętu do 30 czerwca 2021 r.
Dodano: 2020-12-10 - Przedmiotem umowy są : przeglądy okresowe , naprawy bieżące i kompleksowe , naprawy dodatkowego wyposażenia specjalistycznego – sanitarnego , naprawy powypadkowe bezgotówkowe w ramach ubezpieczenia OC , AC , pojazdów samochodowych będących w posiadaniu Zamawiającego.
Dodano: 2020-12-04 - Świadczenie usług serwisowych i napraw bieżących oraz wulkanizacja i wymiana ogumienia pojazdów samochodowych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2020-05-06 - Przeglądy techniczne i naprawy pojazdów samochodowych będących własnością KZGM Katowice.
Dodano: 2019-10-07 - Serwis i naprawa ambulansów sanitarnych
Dodano: 2019-04-09 - Wykonanie usługi serwisowania pojazdów służbowych marki Mercedes Sprinter 316CDI
Dodano: 2018-12-14 - przeglądy okresowe , naprawy bieżące i kompleksowe , naprawy dodatkowego wyposażenia specjalistycznego – sanitarnego , naprawy powypadkowe bezgotówkowe w ramach ubezpieczenia OC , AC , pojazdów samochodowych będących w posiadaniu Zamawiającego.
Dodano: 2018-12-12 - Usługa naprawy pojazdów ŻW dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2018-05-11 - Czynności obsługowo-naprawcze pojazdów mechanicznych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Dodano: 2018-03-15 - Przeglądy serwisowe i naprawa pojazdów samochodowych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2018-03-12