Przetargi.pl
Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji, napraw, mycia pojazdów oraz sprzętu do 30 czerwca 2021 r.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji, napraw, mycia pojazdów oraz sprzętu do 30 czerwca 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji, napraw, mycia pojazdów oraz sprzętu dla Master Odpady i Energia Sp. z o.o. do 30 czerwca 2021 roku. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług serwisowych, w skład których wchodzi: a. wykonywanie tzw. okresowych przeglądów pogwarancyjnych, związanych z normalną (standardową) eksploatacją samochodów; b. wykonywanie usług serwisowych i napraw samochodów. 2. Okresowe przeglądy pogwarancyjne wykonywane będą co 15 000 km lub w czasookresie, w którym ze względu na normalną eksploatację pojazdu, konieczne jest wykonanie czynności niezbędnych (np. coroczna wymiana oleju) dla prawidłowego użytkowania pojazdu, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. 3. W ramach tzw. okresowych przeglądów pogwarancyjnych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące czynności: a. kontrolę sprawności wszystkich systemów samochodu (komputerowe badanie wraz z diagnostyką); b. wymianę filtra oleju; c. wymianę filtra paliwa; d. wymianę wkładu filtra powietrza; e. wymianę/uzupełnienie płynu hamulcowego; f. wymianę/uzupełnienie płynu w układzie chłodzenia; g. wymianę klocków hamulcowych; h. wymianę oleju w silniku. 4. Usługi serwisowe, o których mowa w pkt 3, wykonywane będą przy zastosowaniu zalecanych przez producenta pojazdu części fabrycznie nowych i materiałów eksploatacyjnych bądź o jakości nie gorszej niż części i materiałów zalecanych przez producenta pojazdu. Na wykonane przez Wykonawcę usługi serwisowe zostanie udzielona co najmniej 6 miesięczna gwarancja. III. Zakres usług : 1. Wykaz naprawy wszystkich układów wchodzących w skład podwozia i nadwozia pojazdu prac obejmujących zakresem umowy. 2. Układ napędowy (usuwanie wycieków silnika, naprawa lub wymiana podzespołów silnika, kontrola pracy silnika, wymiana oleju oraz filtrów). 3. Układ rozrządu (wymiana pasków, pompy wody, rolek itd.). 4. Układ hamulcowy (wymiana klocków, tarcz, przewodów hamulcowych, odpowietrzanie itd.). 5. Układ wydechowy (spawanie bądź wymiana uszkodzonych tłumików, rur wydechowych, zawiesi, katalizatorów, naprawy układu ADBLUE itd.). 6. Układ chłodzenia (usuwanie wycieków, naprawy lub wymiany chłodnicy, przewodów, czujników temperatury, wentylatora itd.). 7. Układ wentylacji kabiny (przeglądy klimatyzacji naprawy sterowania wentylacją itd.). 8. Układ przeniesienia napędu (naprawa lub wymiana sprzęgła, skrzyni biegów, wału napędowego, osi, pół osi, piast, szpilek itd.). 9. Układ zawieszenia (naprawa lub wymiana amortyzatorów, drążków, łączników, gum, resorów, poduszek powietrznych zawieszenia itd.). 10. Układ pneumatyczny (uszczelnienie przewodów pneumatycznych, wymiana zaworów, kompresorów, przewodów. 11. Układ elektryczny (naprawa lub wymiana przewodów elektrycznych, oświetlenia, akumulatorów, rozruszników, gniazd elektrycznych, itd.). 12. Układ hydrauliczny (uszczelnianie układu, wymiana uszkodzonych przewodów hydraulicznych, naprawa lub wymiana pomp, zaworów, rozdzielaczy, filtrów, oleju itd.). 13. Układ kierowniczy (wymiana lub naprawa drążków kierowniczych, kolumny kierowniczej, zwrotnic, pomp wspomagania itd.). 14. Wszelkie naprawy dotyczące nadwozia pojazdu (wymiana szyb, naprawy zamków, wymiana lusterek, montaż oświetlenia, kamer. 15. Naprawy blacharsko lakiernicze. 16. Naprawy spawalnicze. 17. Diagnostyka komputerowa usterek z kasowaniem błędów. 18. Wykonywanie zbieżności pojazdów. 19. Diagnostyka zawieszenia i hamulców na rolkach i płytach. 20. Wykonywanie badań technicznych. 21. Wykonywanie wszelkich innych napraw niezbędnych w celu utrzymania prawidłowego stanu technicznego pojazdów i maszyn. 22. Dostawa części zamiennych niezbędnych do napraw po akceptacji zamawiającego. 23. Wysokość wynagrodzenia za naprawy zostanie ustalona na podstawie zestawienia wykonanej usługi w oparciu o faktyczny czas pracy i użyte części zamienne zgodnie z cennikiem . 24. Szczegółowy wykaz pojazdów stanowi załącznik nr 1 do umowy. IV. Termin realizacji usługi: Usługa będzie realizowana od momentu podpisania umowy do 30.06.2021r. V. Miejsce realizacji usługi: Usługa będzie realizowana w serwisie stacjonarnym Wykonawcy lub mobilnie w miejscu naprawy pojazdu lub maszyny. VI. Warunki Gwarancji: Minimalna gwarancja na wykonaną usługę od dnia podpisania protokołu naprawy wynosi 6 miesięcy. Warunki gwaranci stanowią kryterium oceny ofert. Wykonawcę będzie obowiązywał okres gwarancji wg wskazania w ofercie, nie krótszy jednak niż 6 miesięcy od podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed ostatecznym terminem składnia ofert. a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Master Odpady i Energia Sp. z o.o.) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty (wraz ze szczegółowym cennikiem części) - załącznik nr 1 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz w zakresie niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4)wykaz dostaw – załącznik nr 3 5) dowód wpłaty wadium. VI. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach