Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
- Data zamieszczenia: 2019-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261846770, fax. +48261846704
REGON: 01305805000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szi.wp.mil.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont przyległych do siebie pomieszczeń portierni i LCN na pierwszej kondygnacji (parter) oraz remont pomieszczenia technicznego na kondygnacji podziemnej (piwnicy) w budynku nr 2 wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych instalacji i urządzeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont przyległych do siebie pomieszczeń portierni i LCN na pierwszej kondygnacji (parter) oraz remont pomieszczenia technicznego na kondygnacji podziemnej (piwnicy) w budynku nr 2 wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych instalacji i urządzeń. Projektowana przebudowa nie będzie wpływać na zmianę istniejącego zagospodarowania terenu a także powierzchni zabudowy i wysokości budynku. Zakres robót obejmuje: Prace rozbiórkowe i demontażowe w pomieszczeniach portierni i LCN; Montaż drzwi klasy RC3 i okien antywłamaniowych z szybą klasy P6; Wykonanie instalacji elektrycznych i teleinformatycznych; Roboty wykończeniowe po demontażach i montażach; Montaż elementów układów wentylacji, centralnego ogrzewania i klimatyzacji (wyposażyć pomieszczenia w klimatyzatory); Wykonanie tynków kat. III zatartych na gładko; Gruntowanie oraz dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową; Wykonanie nowej posadzki z żywicy epoksydowej ESD z cokolikami; We wszystkich pomieszczeniach wymienić wykładzinę na nową antystatyczną waz z podkładem drewnianym; Wyposażyć pomieszczenia w szafki w systemie stałej zabudowy na ubrania; Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej; Montaż rolet i żaluzji zaciemniających w oknach zewnętrznych; Montaż okienka podawczego od strony klatki schodowej; Montaż sufitów podwieszanych z płyt modułowych; Montaż ścianki wizyjnej z monitorów cienko ramkowych; Montaż czujników ruchu i pilotów napadowych w pomieszczeniu LCN; Między pomieszczeniem portierni a odpoczynku zamontować lekką ścianę aluminiową- szklaną do wysokości 2 m z lustrem weneckim; Montaż oświetlenia i zasilania systemów bezpieczeństwa; Montaż gniazd zasilania z UPS i ogólnego przeznaczenia; Montaż 3 szt. Szaf RACK 42U 800x1200 mm; Montaż wideo domofonów do drzwi wejściowych do pomieszczenia LCN; Położenie kabla światłowodowego pomiędzy pomieszczeniem 1 (serwerownią istniejącą) a pomieszczeniem 030 (nowa serwerownia); Montaż gniazd telefonicznych, antenowych w miejscach wskazanych przez użytkownika wraz z podłączeniem do infrastruktury; Montaż czujnika zalania wody, temperatury oraz wilgotności; Montaż serwera backup dla systemu SSWiN, SKD; Przeprowadzenie szkolenia personelu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (wg wykazu poniżej), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz warunkami gwarancji. Wykaz dokumentacji technicznej dla realizacji zamówienia: Projekt budowlany wielobranżowy, Projekt wykonawczy branży budowlanej; Projekt wykonawczy branży sanitarnej; Projekt wykonawczy branży elektrycznej tom I; Projekty wykonawcze (branża teletechniczna, branża elektryczna tom II) o klauzuli „ZASTRZEŻONE” (Do wglądu w siedzibie zamawiającego); Kosztorysy inwestorskie; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; Przedmiar robót; Zestawienie Kosztów Zadania. Informacje na temat urządzeń równoważnych zwarte zostały w Przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które zostaną udostępnione Wykonawcy. Przebudowa nie uwzględnia dostosowania budynku dla osób niepełnosprawnych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: Zapewnienie kierownika budowy, który spełni warunek posiadania kwalifikacji, o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz zapewni kierowanie robotami budowlanymi; Szkolenie pracowników; Przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników; Wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji, analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wielkości elektrycznych itp.); Przeprowadzenie utylizacji odpadów; Wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach; Wykonanie dokumentacji powykonawczej; Uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, niezbędnych do oddania obiektów do użytkowania; Zapewnienie 12 miesięcznego serwisu i konserwacji po dokonaniu odbioru końcowego i przekazaniu do eksploatacji obiektu; Opracowanie dowodów urządzeń; Wykonanie instrukcji ppoż. oraz scenariusza ppoż.; Opracowanie: instrukcji eksploatacji wykonanych instalacji oraz instrukcji obsługi wszystkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych schematów instalacyjnych w formie tablic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych; Opracowanie wykazu środków trwałych; Uzgodnienie, skoordynowanie oraz umożliwienie realizacji planowanych robót w obiekcie lub dotyczących obiektu a związanych z innymi inwestycjami (realizowanych na etapie dokumentacji lub robót budowlanych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 44.870,00 zł. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu; spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; sytuacji ekonomicznej lub finansowej; zdolności technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, art. 22 ust. 1b ustawy Pzp: na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda: Kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) lub Zarządzenie 58/MON z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 poz. 226) - (dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów. 5. Wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ) 4) Oświadczenie dotyczące konserwatora zabytków (Załącznik nr 8 do SIWZ) 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 9 do SIWZ) 6) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 10 do SIWZ); 7) Wypełnioną tabelę elementów scalonych (Załącznik nr 12 do SIWZ); 8) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 16 do SIWZ); 9) Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach wraz z kartami katalogowymi (Załącznik nr 17 do SIWZ) – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych. 10) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 18 do SIWZ); 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 12) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych (Załącznik nr 26 do SIWZ); 13) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). 6. Wykonawca, lider-partner konsorcjium, partnerzy spółki cywilnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7 W przypadku powołania się na zasoby innego podmiotu, wykonawca do oferty musi zalączyć zobowiązanie tego podmiotu(lub inny dokument) - wzór załącznik 9 do SIWZ. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda aby wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i 2 wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06 - Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30