Przetargi.pl
Budowa PSZOK

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa PSZOK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dot. budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK w Radomiu przy ul. Wjazdowej, w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załączony do niej Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wraz koncepcją Planu Zagospodarowania Terenu (dopuszcza się możliwość zmiany wskazanego w koncepcji sposobu zagospodarowania terenu dotyczącego lokalizacji poszczególnych obiektów). Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przedsięwzięcia, wybudowanie oraz uruchomienie nowoczesnego i funkcjonalnego stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).Wybudowany obiekt będzie miał za zadanie odbiór wyselekcjonowanych odpadów powstających w gospodarstwach domowych (w tym również odpadów niebezpiecznych, m.in. takich jak przepracowane oleje, baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny itp.) w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców Gminy Miasta Radomia. Podstawowym założeniem jest również stworzenie możliwości ponownego wykorzystywania przedmiotów i rzeczy posiadających wartość użytkową lub których wartość użytkowa może zostać przywrócona w wyniku naprawy lub reperacji (zasada 3R). Oprócz w/w funkcji, przewidziana do realizacji infrastruktura PSZOK będzie spełniała również funkcję informacyjną i edukacyjną. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK zlokalizowany będzie w obrębie działek 2/6, 3/4, 3/5, 208/8, 85/6, 84, 85/8 (łączna pow. działek ok. 1,05 ha) z wjazdem od strony ul. Wjazdowej, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej bazy autobusowej MPK. Obecnie teren planowanej inwestycji jest utwardzony zdegradowaną nawierzchnią z płyt betonowych o powierzchni ok. 10.000 m2 - przewidzianą do całkowitego demontażu i usunięcia w ramach przedmiotowego zamówienia. Teren inwestycji jest ogrodzony zdegradowanym ogrodzeniem z siatki w ramie z kątownika stalowego, na słupach stalowych osadzonych w podmurówce betonowej (o długości ok. 530 m) - przewidzianym do całkowitego demontażu i usunięcia w ramach przedmiotowego zamówienia. Na terenie inwestycji zlokalizowane są również: budynek parterowy (stróżówka o powierzchni ok. 20 m2), stalowa rampa najazdowa do obsługi pojazdów, betonowe słupy oświetleniowe szt. 12 – wszystkie w/w elementy w złym stanie technicznym, przewidziane do całkowitego demontażu i usunięcia w ramach przedmiotowego zamówienia. W obrębie przedmiotowego terenu istnieje sieć c.o., sieć energetyczna, sieć wodociągowa oraz sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej. W obrębie planowanej inwestycji występują zakrzaczenia (samosiejki) ograniczające planowane roboty, konieczne do usunięcia w ramach przedmiotowego zamówienia. Teren inwestycji leży w granicach powierzchni ograniczeń wysokości zabudowy dla lotniska wojskowego (strefa ochrony urządzeń nawigacyjnych) i wymaga odpowiednich uzgodnień oraz wykonania zabezpieczeń inwestycji w taki sposób aby nie stanowiła źródła żerowania ptaków. UWAGA: Limit wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2019 nie przekracza kwoty 600.000,00 (słownie: sześćset tysięcy) złotych brutto. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia lub innych oszczędności uzyskanych przez Zamawiającego w zakresie środków własnych. Ewentualna zwiększenie limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku gdy koszty realizacji przekroczą kwotę w/w limitu wynagrodzenia na 2019r., płatność kwoty przekraczającej przedmiotowy limit nastąpi na zasadach określonych w Umowie, w styczniu 2020r. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, w skład której wchodzi m.in.: 1) Koncepcja planu zagospodarowania terenu 2) Projekt budowlany obejmujący swym zakresem w szczególności: a) zagospodarowanie terenu inwestycji , b) drogi, place chodniki i tereny zielone ( z elementami małej architektury) c) rampę z kompletnym wyposażeniem : w instalacje , urządzenia d) budynek biurowo-socjalny wraz z kompletem instalacji wewnętrznych i wyposażeniem w niezbędne urządzenia e) wagi, f) ścieżka edukacyjna, g) oświetlenie placu, h) ogrodzenie, bramy i furtki i) odprowadzenie wód deszczowych z terenu placu, j) przyłącza zewnętrzne i wewnętrzne oraz instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej zapewniające prawidłowe funkcjonowanie PSZOK, w tym separator k) przyłącze zewnętrzne i instalacje elektryczne i teletechniczne, l) budowa wjazdu od strony ul. Wjazdowej. 3) Uzyskania wszystkich koniecznych materiałów wyjściowych do projektowania na własny koszt i we własnym zakresie, tj. m.in.: - aktualnej mapy do celów projektowych, - wszelkich niezbędnych warunków technicznych, decyzji i uzgodnień, w tym m.in.: uzgodnienia dokumentacji z dysponentami (Wodociągi Miejskie, Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Rejon Energetyczny, Sanepid), - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. 4) Opracowanie branżowych projektów wykonawczych dla zakresu objętego projektem budowlanym. 5) Opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót dla zakresu objętego dokumentacją projektową. 6) Opracowanie kosztorysów szczegółowych dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. Suma kwot wynikająca z w/w kosztorysów, powiększona o właściwy podatek, musi odpowiadać wartościom podanym w harmonogramie-rzeczowo finansowym. 7) Ewentualne uzupełniające badania geotechniczne. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych i winien uzyskać akceptację Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę. UWAGA: Projekty budowlane i wykonawcze należy opracować i przekazać Zamawiającemu w min. 6 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej. 2.1.2. Roboty budowlane obejmują w szczególności budowę n/w elementów infrastruktury: 1) Rampa najazdowo -wyładowcza a) Rampa najazdowo - wyładowcza zaprojektowana i wykonana zostanie z przestrzennych modułowych prefabrykowanych elementów systemowych, w konstrukcji żelbetowej. Zamawiający dopuszcza również zaprojektowanie i wykonanie rampy w technologii monolitycznej, żelbetowej. - Powierzchnia rampy - ok. 420 m2 (+/- 5%). - Szerokość rampy od strony frontowej ok. 20 - 25m. - Wysokość – ok.2,6m. - Pochylnie zjazdowe - szerokość min. 4 m, pochylenie max. 13 %. Pochylnie zjazdowe muszą być ogrzewane. - Nośność rampy min. 3,5t umożliwiać powinna wjazd pojazdów osobowych, w tym z przyczepką oraz pojazdów dostawczych. - Nawierzchnia rampy - szczelna, odporna na warunki atmosferyczne, utwardzona, o fakturze zwiększającej przyczepność, wyposażona w instalację odwadniającą wody deszczowe, włączoną do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. - Zabezpieczenie powierzchni rampy stanowić będą stalowe, ocynkowane bariery ochronne (uchylne w miejscach zrzutu odpadów) wys. 1,1 m, usytuowane wokół całej platformy rampy rozładunkowej oraz krawężniki usytuowane wokół całej platformy rampy rozładunkowej i na rampach wjazdowych. - Poszczególne stanowiska odbioru odpadów należy oznakować tabliczkami z opisem. - Przy każdym kontenerze przy rampie wymagana jest osłona przeciw rozsypywaniu odpadów zainstalowana nad krawędzią kontenera oraz podwyższenie dla kontenerów nisko burtowych. - Miejsca postojowe kontenerów należy wyposażyć w prowadnice stalowe z ogranicznikiem końcowym oraz drewniane odbojniki przymocowane na stałe do elementów betonowych rampy. b) Planowane zagospodarowanie powierzchni użytkowej pod rampą - ok. 350 m2 (+/- 5%): - pomieszczenia magazynowe dla wybranych frakcji odpadów selektywnie zbieranych, w tym odpadów niebezpiecznych, o pow. min. 70 m2, - pomieszczenia magazynowe sprzętu i pojemników, o pow. min. 40 m2, - pomieszczenia magazynowe dla przedmiotów ponownego użytku tzw. Ekobazar, w których prowadzone będą działania promujące zasadę 3R, o pow. min. 45 m2, wyposażenie zgodne z punktem 1.4.3.3 PFU. - pomieszczenia informacyjno-edukacyjne wraz z częścią ekspozycyjną, stanowiące element ścieżki edukacyjnej o pow. min. 30 m2. Należy zlokalizować tu min. 10 stanowisk informacyjno edukacyjnych wyposażonych w tablice informacyjne o tematyce gospodarki odpadami, segregacji odpadów i recyklingu, regały ekspozycyjne, makietę przestrzenna PSZOK w skali 1:50 wykonaną z tworzywa sztucznego). - miejsce parkingowe o wymiarach wewnętrznych minimum 3,5 x 5,0 m, umożliwiające swobodne zaparkowanie samochodu osobowego, zamykane bramą garażową segmentową. - niezbędne ciągi komunikacyjne. Pod powierzchnią rampy należy również umieścić elektroniczną wagę magazynową o nośności 100 kg, do pomiaru masy odpadów przywożonych do PSZOK. Parametry wagi zgodne z pkt. 1.4.3.2. Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń pod rampą - ok. 350 m2 (+/- 5%): Wszystkie pomieszczenia wyposażone w instalacje elektryczną gniazd wtykowych i oświetleniową energooszczędną typu LED, instalację wentylacji, instalację p.poż. W miejscach magazynowania odpadów, na powierzchni pod wrzutniami należy wykonać zabezpieczenie przed przeniknięciem szkodliwych substancji do podłoża, w postaci warstwy absorpcyjnej lub wanny wychwytowej. Rampa winna być wyposażona w drzwi i bramy stalowe umożliwiające wejście i wjazd pod powierzchnię rampy. Rampę należy wyposażyć w schody zewnętrzne z poręczami, stalowe ocynkowane wys. ok. 2,6 m, umożliwiające wejście na jej powierzchnię z poziomu terenu. PSZOK winien umożliwiać zbieranie co najmniej: - 7 różnych frakcji zrzucanych z poziomu rampy do 8 kontenerów ustawionych przy rampie, - 10 różnych frakcji zbieranych pod powierzchnią rampy, - dodatkowo 4 różne frakcje zbierane przez system wrzutni do pojemników znajdujących się również pod powierzchnią rampy. 2) Budynek biurowo-socjalny Na terenie PSZOK należy zlokalizować budynek biurowo socjalny, parterowy, o konstrukcji stalowej w formie kontenera o podwyższonym standardzie, wyposażony w instalacje elektryczną (oświetlenie, gniazda, ogrzewanie) klimatyzację oraz instalacje sanitarne. Budynek ocieplony przystosowany do pracy całorocznej, odporny na warunki atmosferyczne. Szerokość elewacji frontowej max 12m , wys. max. 6 m. W obrębie budynku przewiduje się: pomieszczenie biurowo-socjalne z oknem podawczym, szatnie, węzeł sanitarny z toalet i natryskiem. Stropodach budynku przystosowany do montażu instalacji kolektorów słonecznych i paneli fotowoltaicznych. Budynek wykończony od zewnątrz i od wewnątrz blachą ocynkowaną powlekaną w kolorze jasnym. 3) Waga samochodowa W bezpośrednim sąsiedztwie budynku biurowo-socjalnego należy zlokalizować wagę samochodową przeznaczoną do pomiaru masy pojazdów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t oraz pojazdów specjalistycznych dowożących i odbierających kontenery z terenu PSZOK. Wymagana jest waga samochodowa elektroniczna o nośności 40 ton. Parametry wagi zgodne z pkt. 1.4.3.2. Programu Funkcjonalno - Użytkowego. 4) Ścieżka edukacyjna W ramach PSZOK wykonana zostanie ścieżka edukacyjna, o tematyce gospodarki odpadami, segregacji odpadów i recyklingu, stanowiąca element informacyjno-edukacyjny dla mieszkańców. Ścieżka edukacyjna zlokalizowana zostanie na terenie zielonym o pow. min. 200 m2, zlokalizowanym przy ogrodzeniu obiektu w bliskim sąsiedztwie budynku biurowo-socjalnego. a) Na obszarze w/w terenu zielonego należy wyznaczyć : - 7 stanowisk informacyjno-edukacyjnych wyposażonych w tablice informacyjne o tematyce gospodarki odpadami, segregacji odpadów i recyklingu. Szczegółowa treść tablic do uzgodnienia z Zamawiającym. - 1 stanowisko do praktycznej nauki segregacji odpadów surowcowych. Stanowisko musi być wyposażone w min 5 pojemników dla różnych odpadów. Stanowisko musi być zadaszone. - 1 stanowisko gry interaktywnej polegającej na losowaniu pytań z 5 różnych kategorii o tematyce gospodarki odpadami, segregacji odpadów i recyklingu. Stanowisko wyposażone m.in. w tablicę do losowania pytań oraz tablicę z pytaniami i odpowiedziami. Treść tablic do uzgodnienia z Zamawiającym. - 1 stanowisko rekreacyjne dla najmłodszych wyposażone w urządzenie zabawowe o konstrukcji drewnianej, w skład którego wchodzi min.: zjeżdżalnia, 2 huśtawki, zadaszona wieża w formie domku, ścianka wspinaczkowa. b) Na w/w terenie zielonym ścieżki edukacyjnej należy wyznaczyć ciąg pieszy z płyt chodnikowych betonowych gładkich, o szerokości min. 1,5 m wzdłuż którego zostaną ustawione tablice informacyjne. c) Na terenie zielonym ścieżki edukacyjnej należy ustawić elementy małej architektury: ławki z oparciami w rejonie tablic informacyjnych( min.4 szt.), kosze na śmieci ( min. 4 szt.), stojaki na rowery ( min. 4 stanowiskowe). 5) Wjazd (zjazd) z drogi publicznej –ul. Wjazdowej Należy zaprojektować i wykonać wjazd na teren PSZOK, tzn. zjazd z drogi publicznej, tj. ul. Wjazdowej szerokości min. 12 m, łuki o promieniu min. 12 m. Nawierzchnia z betonu asfaltowego ograniczona krawężnikami drogowymi. 6) Oświetlenie zewnętrzne Na terenie PSZOK należy zaprojektować i wykonać oświetlenie terenu energooszczędne typu LED, które zapewni funkcjonowanie PSZOK i dozór całego terenu po zmroku. Oprawy oświetleniowe należy zamontować na słupach stalowych ocynkowanych. Minimum 12 słupów o wysokości 6 m. 7) Ogrodzenie, bramy wjazdowe, furtki Należy zaprojektować i wykonać ogrodzenie całego terenu PSZOK. Ogrodzenie wysokości min. 2,0 m, musi być stabilne, trwałe i zapewnić ochronę przed dostępem osób nieupoważnionych oraz zwierząt (w tym gryzoni). Ogrodzenie terenu należy wykonać z prefabrykowanych elementów systemowych (słupki stalowe + podmurówka betonowa o wys. 30 cm, przęsła z elementów systemowych, stalowych powlekanych). Brama wjazdowa (od strony ul. Wjazdowej) o szer. min. 5m, wys. 2,0 m, przesuwna automatycznie z napędem elektrycznym, przewidziana dla samochodów ciężarowych i osobowych. W bramie należy zainstalować szlaban podnoszony automatycznie. Przy bramie minimum 1 furtka szer.min.1,2m i wys. 2,0 m, rozwieralna umożliwiająca wejście na teren PSZOK pieszym z zewnątrz. Należy zaprojektować i wykonać dodatkową bramę ewakuacyjną w ciągu ogrodzenia przyległego do bazy MPK o szer. min. 5 m, o parametrach jak brama wjazdowa na teren PSZOK. Bramy i furtka wykonane w konstrukcji stalowej, ocynkowane i malowane proszkowo. 8) Place, drogi, chodniki W obrębie PSZOK przewiduje się sieć dróg i placów manewrowych ciągów pieszych, terenów zielonych. Nawierzchnie zjazdu, dróg i placów manewrowych - z betonu asfaltowego (warstwy konstrukcyjne dla kat.R3). Nawierzchnie ciągów pieszych z kostki betonowej wibroprasowanej, natomiast ścieżki edukacyjne – z płyt betonowych gładkich. Miejsce parkingowe 7-9 w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. 9) Przyłączenia mediów przewidywane dla planowanej inwestycji - przyłącza i instalacje wodociągowe oraz kanalizacji sanitarnej dla potrzeb budynku biurowo-socjalnego i pomieszczeń pod powierzchnią rampy. - przyłącze energetyczne i rozprowadzenie instalacji dla potrzeb m.in. budynku biurowo-socjalnego , rampy, wagi, oświetlenia terenu , monitoringu. - kanalizacja deszczowa: system odwodnienia terenów utwardzonych, powierzchni rampy i dachów. Przewiduje się odprowadzenie wód opadowych i roztopowych po podczyszczeniu do kanalizacji deszczowej (należy zastosować separator na ścieki ropopochodne). 2.1.3. Wyposażenie PSZOK W ramach przedmiotowego zamówienia nowy PSZOK należy wyposażyć zgodnie z pkt. 1.4.3. Programu Funkcjonalno - Użytkowego. 2.1.4.Uruchomienie i szkolenie dla obsługi PSZOK UWAGA 1: Roboty budowlane obejmują kompleksowe wykonanie wszystkich robót wynikających z opracowanych, zatwierdzonych i uzgodnionych projektów budowlanych i wykonawczych. W ramach robót budowlanych, po stronie Wykonawcy pozostaje wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych i rozbiórkowych. Uwaga 2: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącym załącznik do niej Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz załącznikami do PFU, w tym koncepcjami architektonicznymi. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte PFU, a konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne ewentualne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej Dz.U 38 poz. 455); 2) projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 3) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) zajęcie pasa drogowego; b) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania, w tym m.in. Urząd Dozoru Technicznego, Sanepid. d) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; e) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia; f) uporządkowanie terenu po budowie, g) likwidacja placu budowy 4) wykonanie tablicy informacyjno-pamiatkowej (zgodnie z wytycznymi stanowiącymi zał. do SIWZ). 5) przeprowadzenie rozruchu i prób ( instalacji , urządzeń) związane z przekazaniem obiektu do eksploatacji i użytkowania 6) szkolenie personelu w zakresie obsługi i użytkowania urządzeń i obiektu PSZOK 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla obiektu, 8) Wykonawca we własnym zakresie dokona utylizacji materiałów z rozbiórki -ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty ziemne, inżynieryjne, drogowe, wod-kan, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty wykończeniowe były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 70.000,00 (słownie: siedemdziesiąt tysięcy) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach