Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy.

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 415 402 , fax. 256 415 115
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9
    08-140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 256 415 402, fax. 256 415 115
    REGON: 71158245700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigmordy.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie gminy Mordy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, odpowiednio: 1.1 Część 1 zamówienia - Remont dróg gminnych poprzez nawiezienie żwirem i rozplantowanie. 1) Przedmiotem Części 1 zamówienia jest wykonanie remontów odcinków dróg lokalnych na terenie gminy Mordy żwirem wraz z jego rozplantowaniem – w przewidywanej ilości ok. 1.742 tony. 2) Wymagania dotyczące żwiru: gruboziarnisty, wolny od zanieczyszczeń ilastych, gliniastych i trawiastych. 3) W zależności od potrzeb rady sołeckiej żwir należy rozplantować i wyrównać lub wyprofilować równiarką. 1.2 Część 2 zamówienia - Remont dróg gminnych poprzez nawiezienie tłuczniem i rozplantowanie. 1) Przedmiotem Części 2 zamówienia jest wykonanie remontów odcinków dróg lokalnych na terenie gminy Mordy, tłuczniem z kamienia (kruszywem łamanym) frakcji 0-31,5 mm wraz z jego rozplantowaniem – w przewidywanej ilości ok. 1.809 ton. 2) Dostarczony tłuczeń nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, pozostałości gleby i innych kruszyw, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. Musi charakteryzować się zrównoważoną zawartością frakcji poszczególnych wielkości (tzw. mieszanka 50/50) mieszczących się w przedziale 0-31,5 mm bez zdecydowanej przewagi frakcji jednej wielkości. 3) W zależności od potrzeb rady sołeckiej tłuczeń należy rozplantować lub wyprofilować równiarką. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, przed wykonaniem remontów należy wyrównać równiarką nierówności remontowanych odcinków dróg. 1.3 Część 3 zamówienia - Remont dróg gminnych poprzez nawiezienie kruszywem betonowym i rozplantowanie. a) Przedmiotem Części 3 zamówienia jest wykonanie remontów odcinków dróg lokalnych na terenie gminy Mordy, kruszywem betonowym frakcji 0-63 mm wraz z jego rozplantowaniem – w przewidywanej ilości ok. 358 ton. b) Dostarczone kruszywo betonowe nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, pozostałości gleby i innych kruszyw, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych. Musi charakteryzować się zrównoważoną zawartością frakcji poszczególnych wielkości mieszczących się w przedziale 0-63 mm bez zdecydowanej przewagi frakcji jednej wielkości. c) W zależności od potrzeb rady sołeckiej kruszywo należy rozplantować lub wyprofilować równiarką. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, przed wykonaniem remontów należy wyrównać równiarką nierówności remontowanych odcinków dróg. 2. Wykaz sołectw na których będą prowadzone roboty wraz z szacunkowymi ilościami żwiru, tłucznia i kruszywa stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane ilości żwiru, tłucznia i kruszywa są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia tych ilości, w granicach limitów środków finansowych dla poszczególnych sołectw, w ramach funduszu sołeckiego w roku 2019, z uwzględnieniem cen jednostkowych zaoferowanych w wybranej ofercie. Z tytułu ewentualnych zmian ilości Wykonawcy nie przysługują dodatkowe roszczenia. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych co objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. 5. Dostawy żwiru, tłucznia i kruszywa będą odbywać się samochodami samowyładowczymi (wyładunek z tyłu pojazdu). Z uwagi na to, że dostawy będą się odbywały na drogi nieutwardzone, gdzie może być problem z nawrotami samochodów o dużej ładowności wykonawca powinien dostosować sprzęt do poszczególnych dostaw. Dostawy należy wykonać w takim okresie, aby ze względu na warunki atmosferyczne nie niszczyć dróg dojazdowych oraz zasiewów i upraw rolniczych. 6. Ilość dostarczanego żwiru, tłucznia i kruszywa musi zostać potwierdzona przez sołtysa danej miejscowości lub inną osobę wyznaczoną przez Radę Sołecką, protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. Wraz z protokołami odbioru z poszczególnych sołectw Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające wagę (kwity wagowe) dla każdego transportu samochodowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania wybranych wyrywkowo transportów na wagę celem skontrolowania wagi przewożonego ładunku. 7. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu oraz ponosi odpowiedzialność za stan sprzętu użytego przy realizacji zamówienia, z tytułu ewentualnych uszkodzeń infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej oraz za ewentualne straty lub szkody powstałe w związku z wykonywaniem przez niego przedmiotu zamówienia. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: roboty drogowe - pracownicy fizyczni, kierowcy, operatorzy maszyn i urządzeń (w tym, koparek, koparko – ładowarek, ładowarek, równiarek). 2) Zatrudnienie wskazanych osób, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego: imię, nazwisko, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – dla osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę powinien zawierać określenie podmiotu składającego ten wykaz wraz z datą jego złożenia oraz być podpisany przez osobę uprawnioną do jego złożenia w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, zamiast wykazu pracowników Wykonawca może złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie wyżej wymienionych osób. Postanowienia w tym zakresie zawarte są we wzorach umów stanowiących Załączniki do SIWZ. 4) Dokumenty przedstawiane na wezwanie Zamawiającego powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm), to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Wyżej wymienione obowiązki dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności dotyczą także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6) Z tytułu nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt.1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2. W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 798 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach