Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU”

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296432077
  • Data zamieszczenia: 2023-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    Kościuszki 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 296432077
    REGON: 550667959
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Armii Krajowej w Rzekuniu.Przedmiotowa droga gminna zostanie przebudowana na drogę o nawierzchni utwardzonej ulepszonej - z kostki betonowej na odcinku długości 165,50 m (km 0+000,00 - 0+165,50) mającą charakter ciągu pieszo-jezdnego. Na dalszej części trasy zostanie wykonany chodnik z płyt betonowych oraz ścieżka rowerowa bitumiczna o długości 453,04m (km 0+000,00 - 0+453,04). Łączna długość przebudowy wynosi. 618,54 m.Przebudowa drogi ma na celu stworzenie klimatycznego miejsca do spacerów, oraz stworzenia trasy rowerowej i do jazdy na rolkach. Istniejąca droga tzw. CZARNA DRÓŻKA położona jest między miejscowością Rzekuń – Ostrołęka w województwie mazowieckim. Na planowanym odcinku patrząc od strony ul. Armii Krajowej to dro-ga o nawierzchni głównie bitumicznej, dalsza cześć tej drogi to nawierzchnia gruntowo – żwirowej oraz z destruktu asfaltowego, żużlu. Aktualnie istniejąca nawierzchnia danych ulic jest w bardzo złym stanie technicznym. Przedmiotowa droga przebiega w większej części przez tereny niezabudowane.Otoczenie stanowią głównie łąki, pastwiska oraz grunty rolne. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, wykonanie zjazdów do posesji, instalacji oświetleniowej i odwodnienia, uporządkowanie terenów, wykonania nasadzeń traw ozdobnych i kwiatów, drzew oraz dostawę i montaż elementów małej architektury.Etap I – Organizacja placu budowy i prace rozbiórkowe: Przygotowanie terenu budowy;  Rozbiórka istniejących przepustów; Wykonanie wycinki drzew i krzewów; Rozbiórka istniejącej jezdni, zjazdów; Rozbiórka ogrodzeń kolidujących z inwestycją (pas drogowy); Rozbiórka istniejącej linii oświetlenia ulicznego oraz słupów betonowych; Rozbiórka innych elementów Etap II – Przebudowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną: Regulacja i przebudowa istniejących sieci uzbrojenia terenu; Budowa sieci kanalizacji deszczowej; Budowa sieci teletechnicznej; Budowa kanalizacji kablowej; Przebudowa sieci energetycznej i oświetleniowej; Wykonanie przebudowy drogi, wraz ze zjazdami, murkami oporowymi, ścieżkami, placami,Etap III - Wykonanie nasadzeń zieleni, dostawa i montaż elementów małej architektury: Nasadzenia traw ozdobnych; Nasadzenia kwiatów i krzewów; Nasadzenia drzew; Dostawa i montaż ławek parkowych;  Dostawa i montaż koszy na śmieci; Dostawa i montaż donic i bloczków na murki; Dostawa i montaż elementów kolejnictwa w postaci semafora, szlabanu, zwrotnicy i nastawni (elementy te powinny być dostarczone jako urządzenia wyłączone z eksploatacji tj. pozyskane z demontażu istniejących urządzeń podlegających przebudowie i odrestaurowane) Dostawa i montaż typowych szyn kolejowych stalowych zamocowanych do drewnianych podkładów kolejowych na podsypce klasycznej (tłuczeń kolejowy około 20 cm), zachowując dawny historyczny wygląd torów, w celu możliwości usytuowania np. „drezyny”.  Dostawa i montaż tablic informacyjnych/gablot; Dostawa i montaż paneli multimedialnych; Dostawa i montaż latarni parkowych i oświetlenia architektonicznego; Dostawa i montaż instalacji monitoringu CCTV;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 17.01.2024 r.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego wniesienie do składanej oferty.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 69 8923 0008 0124 2371 2012 0007. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Rzekuń,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, poniżej wskazane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.4.zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w powyższym zakresie, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę, polegająca na budowie/przebudowie drogi o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 2 000 000,00 złotych brutto.Uwaga:W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych , Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi n/w uprawnienia:- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia nieograniczone do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, będącą członkiem w odpowiedniej branżowej izbie, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień.- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia nieograniczone do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będącą członkiem w odpowiedniej branżowej izbie, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia nieograniczone do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem w odpowiedniej branżowej izbie, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji i sprawowanie ich przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia wszystkich stawianych wymagań.Osoby, o których mowa w pkt b) powinny posiadać uprawnienia budowlane, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień budowlanych, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ze zm.).Uwaga:1) Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem,a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem) - dotyczy rozdziału VIII pkt. 2. ppkt 2.4 lit. a).Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziałuw postępowaniu polegać będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem – dotyczy rozdziału VIII pkt 2 ppkt. 2.4 lit.a)2) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców – dotyczy rozdziału VIII pkt.2 ppkt.2. 4 lit. b).3) W przypadku, gdy podmiot trzeci, którego potencjałem wspiera się wykonawca realizował zamówienie, w zakres którego wchodziły roboty budowlane określone w rozdziale VIII pkt. 2 ppkt. 2.4 lit.a) wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci udostępniający potencjał wykonawcy faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych.4) W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodzą roboty budowlane,o których mowa wyżej były realizowane przez wykonawcę wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegającym się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu faktycznie uczestniczył w realizacji ww. zakresu robót budowlanych.5) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach