Przetargi.pl
Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-513 Warszawa, Felińskiego 2b
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
    Felińskiego 2b
    01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 001021100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 przedmiotu zamówienia - „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Wola ul. Powstańców Śląskich 2D, 01-513 Warszawa”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) wykonanie nowego pokrycia z papy na istniejącym podłożu,2) wymiana pasa nadrynnowego,3) remont ścian kominów (oczyszczenie, uzupełnienie pęknięć, malowanie),4) oczyszczenie i dwukrotne malowanie emulsją bitumiczną czapek kominowych wszystkich kominów,5) wymiana obróbek blacharskich na murach ogniowych / attykach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 2 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Piasecznie przy ul. Energetycznej 5, 05-500 Piaseczno”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) demontaż i utylizacja istniejącego pokrycia z membrany dachowej PCV, demontaż warstwy izolacji cieplnej w postaci styropianu gr. 18 cm, demontaż warstw separacyjnych oraz paraizolacji,2) oczyszczenie i pomalowanie istniejącej warstwy z blachy trapezowej T35,3) wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy wraz z ułożeniem nowej warstwy izolacji cieplnej w postaci styropapy,4) wymiana istniejących wpustów dachowych wraz z podłączeniem kabla grzejnego do nich,5) wymiana obróbek blacharskich na murach ogniowych / attykach,6) wymiana istniejącej instalacji odgromowej (zwody poziome).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 3 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku „B” Delegatury MUCS W Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25, 05-800 Pruszków”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) Wykonanie nowego pokrycia na całej powierzchni dachu ( część niska i wysoka) z blachy trapezowej T18 kolor grafitowy,2) wymiana części obróbek blacharskich ogniomurów/attyk,3) wymiana obróbek blacharskich kominów, wyłazów, klap pożarowych istniejących wentylatorów i innych elementów dachu,4) wymiana kratek wentylacyjnych kominów, 5) wymiana istniejących wywiewek wentylacyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 4 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku „C” Delegatury MUCS w Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25, 05-800 Pruszków”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) wykonanie nowego pokrycia z papy na istniejącym podłożu,2) wymiana obróbek blacharskich (pasy podrynnowe, nadrynnowe , obróbki kominów),3) remont ścian kominów (oczyszczenie wszystkich ścian kominów, miejscowe usuniecie spękanych tynków, uzupełnienie tych miejsc tynkiem cementowo-wapiennym, malowanie ścian wszystkich kominów farbą),4) oczyszczenie, dwukrotne malowanie emulsją bitumiczną czapek kominowych wszystkich kominów,5) wymiana instalacji odgromowej na dachu (zwody poziome).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 5 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie”, w szczególności prace remontowe obejmują: Dla budynku dachu głównego1. Wymiana obróbek blacharskich krawędzi zewnętrznych2. Wymiana wsporników stałych instalacji odgromowej3. Wykonanie kontrspadków4. Wymiana wpustów dachowych5. Wymiana wywiewek dachowych6. Naprawa pokrycia dachowego z papy7. Uszczelnienie pokrycia dachowego z papy8. Zabezpieczenie podkonstrukcji stalowych urządzeń wentylacji9. Naprawa gzymsówDla dachów nad maszynowniami10. Malowanie obróbek blacharskich11. Naprawa pokrycia dachowego z papy12. Uszczelnienie pokrycia dachowego z papy13. Naprawa gzymsówDla koryta odwodnieniowego na 7 piętrze14. Wymiana obróbek blacharskich krawędzi zewnętrznych15. Wymiana wsporników naciągowych instalacji odgromowej16. Wymiana wpustów dachowych17. Naprawa pokrycia dachowego z papy 18. Uszczelnienie pokrycia dachowego z papy19. Naprawa gzymsówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 5 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należcie co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł* brutto, polegające na remoncie dachu budynku**.Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale 7 część 3 pkt 1 lit. c SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.*W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.**Zamawiający poprzez budynek, zgodnie z art. 3 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), rozumie taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony w przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności w rozu-mieniu przepisów ustawy z Prawo budowlane, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń/ z ograniczeniami lub architektonicznej bez ograniczeń/ z ograniczeniami, posiadającymi minimum 2 lata doświadczenia za-wodowego na stanowisku kierownika budowy – co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy.Przez uprawnienie do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, Zamawiający rozumie upraw-nienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na pod-stawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uzna-ne w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pań-stwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach