Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
Stanisława Wyspiańskiego 27
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
REGON: 431019359 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa targowiska miejskiego przy ul.targowej w Świdniku - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, pod nazwą: Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Targowej w Świdniku – I etap. 2. Zakres przedmiotu zamówienia 1) wykonanie robót budowlanych a) rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej i podbudowy, o powierzchni ok. 2.730 m2 b) wyburzenie budynku o kubaturze ok. 180 m3 c) budowa budynku sanitarno-socjalnego o kubaturze ok. 170 m3 d) wymiana ogrodzenia stalowego o długości ok. 200 m, e) budowa nowej nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 2.730 m2 f) budowa stalowej konstrukcji zadaszenia targowiska o powierzchni ok. 2.560 m2 g) budowa infrastruktury technicznej 2) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej 3) pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie 3. Opis przedmiotu umowy określa: 1) Dokumentacja projektowa 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia, punkty 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-04-11 - „Rozbudowa strefy saun kompleksu sportowo-rekreacyjnego Park Avia w Świdniku”
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szozdy II etap.
Dodano: 2024-04-09 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2962L w miejscowości Lipiny Górne-Lewki
Dodano: 2024-03-04 - Nowy wodno-ściekowy ład w Gminie Borki - etap I
Dodano: 2024-02-29 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1312L
Dodano: 2024-02-23 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1312L
Dodano: 2024-02-23 - Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1312L
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1375L KM 2+350 do 3+350 Al. Wojska Polskiego w Łukowie
Dodano: 2023-11-09 - Budowa budynku mieszkalnego z salą sportową i sklepem socjalnym. Etap I - zaprojektowanie i budowa sali sportowej ze sklepem socjalnym
Dodano: 2023-11-02