Przetargi.pl
Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 – ETAP I

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 67 12 830 , fax. 756 471 745
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze
    ul. Mickiewicza 21
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 67 12 830, fax. 756 471 745
    REGON: 32516200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 – ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania remontowego pn.: „Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 – ETAP I”. Zakres robót budowlanych objętych niniejszym opracowaniem projektowym został określony na podstawie wytycznych inwestora oraz oględzin i oceny stanu technicznego budynku. Na zakres opracowania miała znaczący wpływ wykonana ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony przeciwpożarowej i udzielone przez komendanta PSP odstępstwo. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji oraz załączniki do niniejszej SIWZ. - Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe Zakład Budowlany Czadrów - Ciejak z siedzibą 58-405 Krzeszów, ul. Czadrów 121, składającej się z projektu budowlanego z elementami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. - Roboty realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Prezydent Miasta Jelenia Góra, Nr 111/2017 z dnia 30.03.2017 r., znak A-B.6740.93.2017. Charakterystyka robót budowlanych: Zamierzenie remontowe: 1. PIWNICE Skucie zawilgoconych tynków na ścianach zewnętrznych i ich odtworzenie przy użyciu tynków renowacyjnych, Wykucie i usunięcie istniejących stalowych drzwi do skarbca, Wykucie otworu drzwiowego i osadzenie drzwi wewnętrznych, Zdarcie starych powłok malarskich, przetarcie starych tynków i wykonanie nowych gładzi w oznaczonych i remontowanych pomieszczeniach piwnic, malowanie ścian i sufitów, Dodatkowa izolacja przeciwogniowa ścian z pomieszczeniach piwnic poprzez montaż płyt gipsowo-kartonowych „Ogień” zgodnie z ekspertyzą o stanie ochrony przeciwpożarowej, Wymiana posadzek z płytek gresowych w części komunikacyjnej piwnic z likwidacją schodów i wykonaniem pochylni, Wymiana oznaczonych drzwi wewnętrznych na drzwi odporności ogniowej EI30 i EI 60 Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji), 2. PARTER Rozbiórka metalowych ścianek działowych w pomieszczeniach adaptowanych na archiwum, Montaż okładzin ściennych, obudowy słupów i sufitu podwieszanego w pomieszczeniach przyszłego archiwum z płyt ogniochronnych na ruszcie metalowym, Montaż nowych ścianek działowych z płyt ogniochronnych Montaż drzwi o odporności ogniowej zgodnie z ekspertyzą o stanie ochrony przeciwpożarowej, Montaż klap przeciwpożarowych na przejściach istniejących instalacji Wykonanie gładzi na okładzinach i malowanie, Wymiana posadzki w przyszłym archiwum z płytek gresowych z cokolikami, Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji) z wykonaniem pomiarów, 3. KLATKA SCHODOWA Wymiana drzwi na klatce schodowej na drzwi odporności ogniowej Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji) z wykonaniem pomiarów, 4. ISTNIEJĄCE INSTALACJE GRZEWCZE, KLIMATYZACYJNE, SYGNALIZACYJNE Przełożenie istniejących instalacji grzewczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (demontaż i ponowny montaż) i urządzeń wynikające z demontażu lub przebudowy ścianek, wykonaniu okładzin ściennych i sufitowych, Połączenie lub uzupełnienie istniejących i nowych instalacji elektrycznych, sygnalizacyjnych i alarmowych wynikające z demontażu lub przebudowy ścianek, wykonaniu okładzin ściennych i sufitowych i sprawdzenie poprawności ich działania, Montaż kurtyny powietrznej w strefie wejścia z przyłączeniem do istniejącej lub uzupełnionej instalacji. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, osób wykonujących czynności będące robotami budowlanymi realizowanymi w miejscu wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robot (Załączniki nr 9.2 do SIWZ). Realizacja robót na podstawie umowy o pracę polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze; ul. Mickiewicza 21; 58-500 Jelenia Góra; NIP 611-11-19-658; REGON 000325162 w wysokości 20.000,00 zł, (słownie: dwudziestu tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert; 2)Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp); 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza; b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy zamawiającego w Banku w BGK Warszawa: nr rachunku dla podmiotów krajowych: 34 1130 1017 0021 1001 7590 0004, dla podmiotów zagranicznych: kod swift: GOSKPLPW nr iban: PL 34 1130 1017 0021 1001 7590 0004, Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium; Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu; 5) Wadium w postaci dokumentu, należy złożyć w formie oryginału: a) przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji - pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze; ul. Mickiewicza 21; 58-500 Jelenia Góra z dopiskiem dotyczy postepowania przetargowego nr OG/ZP-20/2017 b) przypadku doręczenia osobistego, oryginał poręczenia lub gwarancji należy zdeponować: w kasie: Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Mickiewicza 21., w pok. Nr 57.; (Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00, a w każdy ostatni dzień miesiąca do godziny 13:30) - z dopiskiem dotyczy postepowania przetargowego nr OG/ZP-20/2017 6) Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie ani na uzupełnienie wadium po terminie składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce oraz musi być ważna przez cały okres związania ofertą, określony w SIWZ, tj. przez okres nie krótszy niż 30 dni. 7) Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku; 8) W przypadku wadium wnoszonego przez wykonawców występujących wspólnie ( np. spółka cywilna, konsorcjum) w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że dotyczy ona wszystkich tych wykonawców występujących wspólnie; 9) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp); b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach