Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń Pododdziału Patologii Ciąży, zlokalizowanego w poziomie 3 piętra budynku głównego – A, Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 877 183 , fax. 748 877 103
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10
    58301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 877 183, fax. 748 877 103
    REGON: 89004717900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń Pododdziału Patologii Ciąży, zlokalizowanego w poziomie 3 piętra budynku głównego – A, Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie: Przebudowa części pomieszczeń Pododdziału Patologii Ciąży zlokalizowanego na 3 piętrze budynku głównego „A”, powierzchnia przebudowy netto 215,85 m². Obiekt: Budynek główny „A” Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części pomieszczeń Pododdziału Patologii Ciąży, zlokalizowanego na poziomie 3 piętra budynku głównego „A” Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, usytuowanego przy ul. Paderewskiego 10, na działce ewidencyjnej nr 340/2 (Obręb :Nowe Miasto 21; Jednostka ewidencyjna: Wałbrzych). W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wydzielenie dodatkowej łazienki (pomieszczenie nr 417), która została zaprojektowana w miejscu dotychczasowego gabinetu zabiegowego oraz części pokoju łóżkowego nr 418. W łazience zostały wydzielone 2 kabiny ustępowe oraz 3 kabiny natryskowe za pomocą systemowych ścianek sanitarnych. W przedsionku łazienki zostały zaprojektowane 3 umywalki wpuszczane w blat. Istniejący pokój łóżkowy nr 418 zostanie pomniejszony. Nowy gabinet zabiegowy (pomieszczenie nr 431) został zaprojektowany w miejscu dotychczasowej sali łóżkowej oraz części pomieszczenia dyżurki oddziałowej. Pomieszczenie techniczne nr 430 zostało powiększone kosztem pozostałej części pomieszczenia dyżurki oddziałowej. Sekretariat medyczny (pomieszczenie nr 423) został usytuowany w miejscu dotychczasowego pomieszczenia biurowego, natomiast magazyn aparatów KTG (kardiotokografów) 422 w miejscu dotychczasowego pomieszczenia kasowego. Sala łóżkowa 425 została zaprojektowana w miejscu dwóch mniejszych sal użytkowanych dotychczas jako pomieszczenia biurowe. Układ funkcjonalny łazienek nr 415 i 416/1 zostanie zachowany zgodnie ze stanem istniejącym. Dla projektowanej łazienki nr 417 została zaprojektowana wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna zasilana za pośrednictwem poziomej, kompaktowej centralki wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła. Centralka zostanie zamontowana na poddaszu budynku, w wydzielonym pożarowo pomieszczeniu nr 518 usytuowanym nad projektowaną łazienką, w sąsiedztwie istniejącej maszynowni dźwigowej. Przejścia kanałów wentylacyjnych przez ściany wydzielające pomieszczenie centrali wentylacyjnej oraz przez strop miedzykondygnacyjny zostaną zabezpieczone ogniochronnie poprzez zamontowanie przeciwpożarowych klap odcinających o wymaganej klasie odporności ogniowej. Program użytkowy dla pomieszczeń objętych przebudową: Nr pom. Nazwa pomieszczenia Pow. netto (m2) 415 Łazienka 23,92 416/1 Łazienka 6,58 416 Pokój łóżkowy 2-osobowy 18,84 417 Łazienka 29,17 418 Pokój łóżkowy 2-osobowy 14,87 422 Magazyn aparatów KTG 6,43 423 Sekretariat medyczny 19,04 424 Przedsionek 3,10 425 Pokój łóżkowy 4-osobowy 37,26 427 Łazienka lekarzy 4,85 430 Pomieszczenie techniczne 19,00 431 Gabinet zabiegowy 32,79 Razem powierzchnia netto 215,85 m² 1)1 Etapowanie robót budowlanych Roboty wykonywane będą w obiekcie czynnym, co powoduje konieczność etapowania robót i wykonania stosownych zabezpieczeń. ETAP 1 - pomieszczenia od nr 422 do nr 425 Zabezpieczenie : Istniejąca szklana ścianka z drzwiami, przeznaczona do późniejszego demontażu. Klatka schodowa 4/4 wydzielona dla Wykonawcy. Zakres wydzielenia zgodnie z rysunkiem PW . ETAP 2 - pomieszczenia nr 427; 430; 431; roboty związane z remontem tarasu na poziomie poddasza, po zakończeniu których wykonanie robót w pomieszczeniu nr 433 (dyżurka pielęgniarek). Zabezpieczenie : Wydzielenie 1/2 szerokości korytarza ścianką tymczasową z płyt g-k (jednostronnie) z otworem drzwiowym. Zakres wydzielenia zgodnie z rysunkiem PW. ETAP 3 - pomieszczenia nr 417 i 418, roboty dotyczące etapu 3 na poziomie 2 piętra w pomieszczeniach nr 321; 322; 323; roboty dotyczące etapu 3 na poziomie poddasza dotyczące wydzielenia projektowanego pomieszczenia centralki wentylacyjnej i montażu elementów wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz roboty w części korytarza 4K4. ETAP 4 - pomieszczenia nr 415, 416, 416/1 Zabezpieczenie :Folia zabezpieczająca na otworze drzwiowym do pomieszczenia nr 416 od strony korytarza (wymiana drzwi). Wejście do pomieszczeń objętych remontem poprzez pom. 416. Zakres wydzielenia zgodnie z rysunkiem PW . Uwagi : 1. Utrzymanie stałej czystości ogólnych dróg komunikacji, z których będzie korzystał WYKONAWCA robót, należy do jego obowiązków. 2. Oświetlenie tymczasowe korytarza na czas realizacji robót wykona WYKONAWCA. 2) Remont tarasu usytuowanego na poziomie poddasza (nad pomieszczeniem nr 433) - czasowy demontaż agregatu wody lodowej zamontowanego na tarasie w celu wykonania robót izolacyjnych i posadzkowych - demontaż stalowej konstrukcją wsporczej pod agregat - skucie istniejącej posadzki cementowej do poziomu warstwy konstrukcyjnej tarasu - przygotowanie podłoża pod projektowaną posadzkę - naprawa, uzupełnienie i wyrównanie istniejących tynków zewnętrznych na ścianach balustradowych tarasu -wykonanie na ścianach balustradowych tarasu wyprawy tynkarskiej z cienkowarstwowego tynku strukturalnego - wykonanie warstwy spadkowej z jastrychu cementowego przeznaczonego do wykonywania szybko twardniejących, monolitycznych podkładów podłogowych grubości od 10 do 80mm. -montaż obróbek blacharskich i systemowych profili wykończeniowych - wykonanie nowej posadzki tarasu w systemie elastycznej powłoki posadzkowej - ponowny montaż stalowej konstrukcji wsporczej pod agregat (wg cz. konstrukcyjnej) - zabezpieczenie antykorozyjne stalowych elementów konstrukcji wsporczej - ponowny montaż agregatu wody lodowej 3) Elementy wyposażenia budowlano – instalacyjnego 3)1 Instalacje sanitarne projektowane i przebudowywane: instalacja wodociągowa ciepłej i zimnej wody użytkowej instalacja kanalizacji sanitarnej instalacja c.o. w zakresie doboru grzejników i zmiany miejsca ich usytuowania instalacja tlenu medycznego instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniu 417 przebudowa układu W1 i W2 istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej 3)2 Instalacje elektryczne projektowane i przebudowywane: - Istniejące rozdzielnice odbiorcze - Oświetlenie podstawowe oraz awaryjne ewakuacyjne, - Instalacje odbiorcze, - Ochrona przeciwporażeniowa, - Okablowanie strukturalne, - Przebudowa instalacji telewizyjnej RTV, - Likwidacja instalacji sygnalizacji włamania i napadu, - Przebudowa systemu sygnalizacji przyzywowej, - Przeniesienie optycznej czujki dymu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych 00/100. 1. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego – w Banku PKO BP S.A. I / O Wałbrzych , Nr 65 1020 3668 0000 5302 0406 3244 , z dopiskiem: „Wadium przetargowe – Przebudowa PPC” Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2016 r. poz. 359). Sposób przekazania: 1) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oferty. 2) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3) Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. 9 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach