Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia bloku operacyjnego z Pracownią Embriologiczną na potrzeby Centrum Zachowania Płodności ONCOFERTILITY zlokalizowanego na III piętrze budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie – skrzydło zachodnie” (DFZP-LS-271-233/2017)

Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
    Kopernika 36
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
    REGON: 28868500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia bloku operacyjnego z Pracownią Embriologiczną na potrzeby Centrum Zachowania Płodności ONCOFERTILITY zlokalizowanego na III piętrze budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie – skrzydło zachodnie” (DFZP-LS-271-233/2017)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia bloku operacyjnego z Pracownią Embriologiczną na potrzeby Centrum Zachowania Płodności ONCOFERTILITY zlokalizowanego na III piętrze budynku przy ul. Kopernika 23 w Krakowie – skrzydło zachodnie”. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) W budynku: - wykonanie instalacji gazów medycznych z niskiego parteru na III p.; - wykonanie instalacji kanalizacji z niskiego parteru na III p.; - wykonanie niezbędnych naprawczych robót budowlanych po wykonaniu instalacji.; b) Na poziomie III piętra: - wzmocnienie części stropu nad II piętrem w Sali operacyjnej zgodnie z projektem konstrukcji,; - wzmocnienie części stropu nad II piętrem w pomieszczeniach 3.14, 3.15, 3.16 i 3.17 zgodnie z projektem konstrukcji,; - wyburzenie ścianek działowych zgodnie z projektem architektury,; - demontaż części drzwi wewnętrznych,; - skucie istniejących warstw wykończeniowych posadzek,; - wykonanie nowych nadproży,; - wykonanie nowych ścianek działowych,; - przełożenie części istniejących drzwi,; - osłonięcie stropu drewnianego części zabiegowej suchym tynkiem do klasy odporności pożarowej REI 60 na obszarze na którym brak takiego wydzielenia,; - wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wod - kan, co, gazów medycznych i laboratoryjnych oraz wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją,; - renowacja istniejących tynków w zakresie części zabiegowej,; - malowanie i wykończenie części pomieszczeń ujętych w projekcie,; - dostawa i montaż jednostek klimatyzacyjnych,; - montaż sufitów podwieszanych,; - wykonanie niezbędnych prób i pomiarów; c) na poziomie poddasza:; - montaż central wentylacyjno – klimatyzacyjnych wraz z instalacją i urządzeniami, demontaż drzwi wejściowych na poddasze zgodnie z projektem pn.: „Oddymianie klatek schodowych w budynku przy ul. Kopernika 23, zlokalizowanym na działce nr 3/8 obręb 63 Śródmieście”,; - montaż nowych drzwi ppoż. zgodnie z projektem opisanym powyżej,; - budowa i ocieplenie wentylatorni,; - obudowa wszystkich elementów więźby dachowej w wentylatorni zgodnie z projektem,; - osłonięcie stropu drewnianego zgodnie z projektem,; - wykonanie niezbędnych prób i pomiarów; d) Wywóz gruzu oraz zdemontowanych urządzeń i materiałów do utylizacji; e) Wykonywanie, w ramach wynagrodzenia, przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń przez cały okres obowiązywania gwarancji, zgodnie z przekazaną instrukcją użytkowania i DTR oraz obowiązującymi normami i przepisami.; f) Wykonanie planu BIOZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 100 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach