Przetargi.pl
Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice

GMINA RYGLICE ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146541019
  • Data zamieszczenia: 2024-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RYGLICE
    ul. Rynek 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146541019
    REGON: 851660909
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11 listopada 8 w m.Ryglice.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja 1-ego piętra budynku przedszkola na żłobek wraz z przebudową części pomieszczeń parteru na pomieszczenia pomocnicze przedszkola, rozbudową budynku o windę oraz przebudową i rozbudową istniejącej klatki schodowej w budynku przedszkola zlokalizowanym na dz. nr 949/3, 967/1 i 968/2 w m. Ryglice, gm. Ryglice wraz z zagospodarowaniem terenu. Zadanie dofinansowane jest w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022-2029 (poprzednia nazwa: MALUCH+ 2022–2029, o którym mowa w programie Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, jak i w Krajowym Planie Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)). Celem realizacji dofinansowanego zadania będzie utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11 listopada 8 w m. Ryglice. Przebudowa w zakresie parteru przedszkola nie jest objęta przedmiotem dofinansowania.Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej, oraz STWiORB jak również są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w cenie oferty.UWAGA: W ramach realizacji Etapu II inwestycji wykonać należy zarówno roboty związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piętra na żłobek jak i części pomieszczeń parteru na pom. pomocnicze przedszkola, rozbudowę budynku o windę oraz przebudowę i rozbudowę istniejącej klatki schodowej w budynku przedszkola zgodnie z dokumentacją projektową.Przedmiotem zamówienia są roboty objęte dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych będącą elementem SWZ, tj.:1. Projekt architektoniczno - budowlany dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.2. Projekt zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.3. Projekt techniczny branża konstrukcyjna dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez BIURO KONSTRUKTOR, ul. Kilińskiego 70/24, 33-300 Nowy Sącz, listopad 2023r.4. Projekt techniczny instalacje elektryczne i teletechniczne dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez PROJEKTY ELEKTRYCZNE, ul. Gen. Grota-Roweckiego 72, 33-100 Tarnów, październik 2023r.5. Projekt techniczny przebudowy instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji gazowej dla inwestycji pn. „Przebudowa i zm. sposobu (…)” opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.6. Projekt techniczny przebudowy odcinków kanalizacji opadowej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.7. Projekt wykonawczy architektoniczno-budowlany dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.8. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: ,,Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.9. Projekt wykonawczy branża konstrukcyjna dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez BIURO KONSTRUKTOR, ul. Kilińskiego 70/24, 33-300 Nowy Sącz, listopad 2023r.10. Projekt wykonawczy przebudowy odcinków kanalizacji opadowej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.11. Projekt wykonawczy przebudowy instalacji gazowej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.12. Projekt wykonawczy centralnego ogrzewania dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.13. Projekt wykonawczy instalacji zimnej, ciepłej wody i kanalizacji dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W.Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.14. Projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zm. sposobu (…)”, opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.15. Projekt wykonawczy instalacje elektryczne i telemetryczne dla inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez PROJEKTY ELEKTRYCZNE, ul. Gen. Grota-Roweckiego 72, 33-100 Tarnów, październik 2023 r.16. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowana przez P.W. HOME P.Wójcicki, ul. Szymanowskiego 7/8, 30-047 Kraków17. Przedmiar robót dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez P.W. HOME P. Wójcicki, ul. Szymanowskiego 7/8, 30-047 Kraków18. Załączniki do dokumentacji projektowej:- Opinia geotechniczna dla inwestycji pn. „Przebudowa i zmiana sposobu (…)”, opracowany przez AJO Architekci, ul. Bernardyńska 21/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r.- Mapa do celów projektowych skala 1:50019. Projektowa charakterystyka dla inwestycji pn. „Przebudowa i zm. sposobu (…)” opracowany przez inż. W. Koziara, ul. Piastowska 4/5, 33-100 Tarnów, sierpień 2023r. UWAGI:1) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–2029 Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego. Analogiczna sytuacja dotyczy niedotrzymania terminów realizacji poszczególnych wydzielonych etapów inwestycji określonych w uzgodnionym harmonogramie rzeczowo-finansowym inwestycji.2) Wynagrodzenie, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022 – 2029 współfinansowanego ze środków KPO.Etap 1 – termin wykonania robót objętych 1 etapem inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym do dnia 30.07.2024 r., wartość robót etapu 1 wynosi 351 428,58 zł bruttoEtap 2 – termin wykonania robót objętych 2 etapem inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym do 4 miesięcy od podpisania umowy, wartość robót etapu 2 stanowi różnicę pomiędzy wartością przedmiotu zamówienia określoną w umowie a wartością etapu 1 inwestycji3) Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.4) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. 5) Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczać w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z pobliskiej drogi powiatowej oraz parkingu przy cmentarzu wraz z drogami dojazdowymi. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego.Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Zamawiający posiada prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę na zakres objęty przedmiotem zamówienia: decyzja nr 1261/2023 o pozwoleniu na budowę obejmujące przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń piętra na żłobek oraz części pomieszczeń parteru na pomieszczenia pomocnicze przedszkola, rozbudowę budynku o windę oraz przebudowę i rozbudowę istniejącej klatki schodowej w budynku przedszkola na działkach nr 949/3, 967/1, 968/2 w m. Ryglice, gm. Ryglice wraz z budową: instalacji wentylacji mechanicznej, projektowanymi schodami z kostki brukowej, przebudową kanalizacji deszczowej, projektowanym oświetleniem, z dnia 19 grudnia 2023 r., znak: UAB.6740.1225.2023.KK2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem:a) kierownika budowy posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych c) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej d) kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do postępowania nr RI.271.1.5.2024”.Uwaga:1) jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,2) w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) wskazanie sumy gwarancyjnej;3) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa lub numer przedmiotowego postępowania;7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Ryglice;8) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela;9) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu - zgodnie z ust. 2 SWZ,2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z ust. 3 SWZ.2. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej i zawodowej, tj.: wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. 1 zamówienie polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, adaptacji obiektu użyteczności publicznej lub innego obiektu budowlanego kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł brutto. Przy czym wartość ta dotyczy części objętej zakresem wykonanych robót.Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach