Gmina Iwanowice ogłasza przetarg
- Adres: 32095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
- Data zamieszczenia: 2017-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
Iwanowice Włościańskie 99
32095 Iwanowice, woj. małopolskie
tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
REGON: 35155583200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: iwanowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej w Iwanowicach Włościańskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacją dachu w budynku Szkoły Podstawowej w Iwanowicach, Iwanowice Włościańskie 98, 32-095 Iwanowice. Zamówienie realizowane będzie w całości ze środków budżetu gminy. W zakres zamówienia wchodzą następujące czynności: Modernizacja dachu nad budynkiem Szkoły Podstawowej w Iwanowicach Włościańskich Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany zatwierdzony w pozwoleniu na budowę nr AB.V.1.1000.2017 z dnia 11 sierpnia 2017 r. znak: AB.V.6740.1.361.2017.AD Starosty Krakowskiego, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Podstawą sporządzenia oferty są nw. dokumenty: - projekt budowlany - załącznik nr 8a do SIWZ - decyzja pozwolenie na budowę - załącznik nr 8b do SIWZ - ekspertyza budowlana - załącznik nr 8c do SIWZ - przedmiar robót stanowiący jedynie materiał poglądowy, pomocniczy i informacyjny do zobrazowania zakresu inwestycji - załącznik nr 8d do SIWZ Powyższy zakres obejmuje następujące roboty: a) Wymiana desek na drewnianym stropie na płytę OSB (189 m2) b) Wymiana więźby dachowej nad częścią środkową i zachodnią, c) Wymiana pokrycia nad całością budynku (Pokrycie należy wykonać z blachy trapezowej, Grubość blachy 0.5 – 0.55 mm), d) Montaż ław kominiarskich, zabezpieczeń przeciwśniegowych oraz kratek przeciw ptactwu na wentylacjach, e) Wykonanie obróbek blacharskich ścian bocznych wszystkich jaskółek, kominów i wentylacji. f) Wykonanie instalacji odgromowej wg załączonych rysunków branży elektrycznej, g) Wykonanie podbicia okapów, wykonanie 4 wyłazów na dach. h) Wymiana części starej stolarki okiennej na nową drewnianą trójszybową dotyczy okien w jaskółkach w części zach. i środkowej i okien połaciowych w pracowni komputerowej ) – zestaw szyb termoizolacyjnych U=0,9W/m skrzydła uszczelniane, nawiewniki higrosterowane, powierzchnia okien przewidzianych do wymiany ok 7,5 m w jaskółkach i 8,64 w pracowni komputerowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: – 9 000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, dotyczące tych podmiotów. b) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - załącznik nr 7 do SIWZ, tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa przystani flisackiej i rozbudowa o część do obsługi kajaków
Dodano: 2024-04-26 - „Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 – etap 2. wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-04-22 - „Remont drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 300 w Andrzejówce”
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie instalacji elektrycznych oraz fotowoltaiki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Segment A przy ulicy Czecha
Dodano: 2024-04-22 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-04-19