Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń na III piętrze nowej części budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2 w systemie "Projektuj i buduj"

MIASTO RYBNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324392302 , fax. 324224124
  • Data zamieszczenia: 2023-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO RYBNIK
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324392302, fax. 324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń na III piętrze nowej części budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2 w systemie "Projektuj i buduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Przebudowa pomieszczeń na III piętrze nowej części budynku Urzędu Miasta ul. Bolesława Chrobrego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów technicznych „Przebudowy pomieszczeń na III piętrze nowej części budynku Urzędu Miasta Rybnika ul. Bolesława Chrobrego 2”. Zadanie będzie realizowane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, przebudowa obiektu i przekazanie do użytkowania – zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przepisami szczegółowymi wydanymi na tej podstawie. Realizację przedmiotu zamówienia charakteryzują etapy:1) opracowanie projektu budowlanego. 2) przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenie na budowę (jeżeli zakres robót będzie tego wymagał).3) wykonanie robót – zgodnie z projektem budowlanym opracowanym na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU).4) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5) reprezentowanie Zamawiającego w trakcie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu – ewentualne uzupełnienia i wyjaśnienia (jeżeli zakres robót będzie tego wymagał). 6) przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz ze szczegółowym rozliczeniem koszów budowy i wyposażenia/urządzeń obiektu – kosztów do ujęcia w ewidencji księgowej. 4. Do obowiązków wybranego w toku postępowania Wykonawcy należy opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji obiektu, w terminie do 7 dni od zawarcia umowy.5. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. 6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz zabudowane urządzenia i dostarczone wyposażenie (w przypadku zaoferowania krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia). Przyjmuje się, że okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji i rozpoczyna się od daty odbioru końcowego i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.8. Ze względu na konieczność wykonania robót w obiekcie funkcjonującym:1) wszystkie prace należy wykonywać pod ścisłym nadzorem inwestorskim,2) wykonanie prac musi się odbywać w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy Urzędu Miasta,3) należy zakładać wykonanie prac po godzinach pracy Urzędu Miasta oraz w dni wolne uwzględniając wykonywanie prac głośnych do godziny 22:00,4) należy przewidzieć wygrodzenie strefy prowadzenia robót z zachowaniem niezbędnych dróg ewakuacyjnych w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie Urzędu Miasta,5) w czasie prowadzenia prac budowlanych należy zachować pełną funkcjonalność dróg ewakuacyjnych,6) Zamawiający zastrzega możliwość krótkotrwałego wstrzymania robót (nie dłuższego niż 2 dni robocze) w szczególnej sytuacji wynikającej z konieczności przygotowania nieplanowanych wcześniej spotkań i narad, Wykonawca o fakcie zostanie poinformowany minimum 3 dni wcześniej.9. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy: - wykonanie robót budowlano-montażowych,- wykonanie robót malarskich,- montaż instalacji i sieci energoelektrycznych i komputerowych,- montaż instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej.W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej2 roboty budowlane (remontowe lub inwestycyjne), każda o wartości minimum 500 000 PLN (pięćset tysięcy PLN) brutto.2. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowiew innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji(w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony:1) przez Wykonawcę samodzielnie; lub2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie;3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach