Przetargi.pl
Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części – etap I - Przebudowa inst. CO, inst. elektrycznej w części GSK i GOPS oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

GMINA CHEŁM ŚLĄSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 41-403 Chełm Śląski, ul. Stanisława Konarskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322257504
  • Data zamieszczenia: 2023-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI
    ul. Stanisława Konarskiego 2
    41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie
    tel. 322257504
    REGON: 276258747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części – etap I - Przebudowa inst. CO, inst. elektrycznej w części GSK i GOPS oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział IV - SWZ1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części – etap I - Przebudowa instalacji CO, instalacji elektrycznej w części GSK i GOPS oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w całym budynku, z wyłączeniem żłobka - położonego w Chełmie Śląskim przy ul. Techników na działkach nr 1149/32, 1059/32”.4.1. Zamówienie obejmuje przebudowę budynku związaną z:4.1.1. przebudową instalacji Centralnego Ogrzewania CO w części obejmującej tylko lokale użytkowe obejmujące Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej GOPS i Gminną Spółkę Komunalną GSK (na rzutach poziomych rysunków projektu szlafura z ukośnych linii w kolorze czerwonym),4.1.2. przebudową instalacji elektrycznej (bez wykonania głównego zasilania budynku i bez przeciwpożarowego wyłącznika prądu – realizacja tych robót w zamówieniu dotyczącym żłobka) w części obejmującej tylko lokale użytkowe obejmujące GOPS i GSK (na rzutach poziomych rysunków projektu szlafura z ukośnych linii w kolorze czerwonym),4.1.3. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w całym budynku, z wyłączeniem żłobka.4.1.4. Wykonaniem pomieszczenia socjalnego w Gminnej Bibliotece Publicznej GBP wraz ze wszystkimi instalacjami, rozbudową TBB, osprzętem elektrycznym, zlewem i armaturą wodno-kanalizacyjną dla tego pomieszczenia, oraz przebudowa CO w GBP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział XVII - SWZ1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.06.2023 r. do godz. 12:00.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:3.1. w pieniądzu,3.2. w gwarancjach bankowych,3.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział VIII - SWZ2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej , to jest: wykonawca spełni udział w postępowaniu, jeżeli wykaże się:2.4.1. doświadczeniem – jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje każdą z poniżej wymienionych robót:2.4.1.1. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200m2 oraz o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto,orazUwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie jednego zamówienia. Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek ten spełnia na podstawie jednego zamówienia,2.4.2. dysponowaniem na etapie realizacji zamówienia minimum osobami z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i sanitarnej, które będzie pełnić rolę kierowników robót dla przedmiotowej inwestycji,Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach