Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku dla potrzeb Dziennego Domu "Senior+"

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 758 40 82 , fax. 44 758 40 24
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    Konecka 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 44 758 40 82, fax. 44 758 40 24
    REGON: 590648267
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku dla potrzeb Dziennego Domu "Senior+"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: Przebudowa pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku dla potrzeb Dziennego Domu „Senior+”. 2. Opis zadania zawarty został w załączniku Nr 7 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w: a) dokumentacji projektowej, b) załączniku Nr 7 do SIWZ, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią integralną część SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z: a) SIWZ i załącznikami do SIWZ, w tym dokumentami wymienionymi w pkt 4.3; b) sztuką budowlaną; c) obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP; d) zasadami współczesnej wiedzy technicznej; e) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności, z dokumentacją projektową, STWiORB oraz wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne. 7. Przedmiary robót, które stanowią załączniki do SIWZ, pełnią jedynie funkcję orientacyjną i pomocniczą. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 8. Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane, Pozostałe uregulowania dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w rozdziale XXVI SIWZ oraz w § 15 wzoru umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 9. Wymagania dotyczące robót: 9.1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z jego przeznaczeniem, z zachowaniem przepisów prawa budowlanego. 9.2. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań. 9.3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć lekcyjnych w szkole oraz zapewniający bezpieczne przebywanie osób na terenie szkoły i w jej pobliżu. 9.4. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. 11. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Każdorazowo gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 12. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 13. Zamawiający zaleca zapoznanie się z miejscem, w którym mają być realizowane roboty budowlane oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie należy złożyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach